Thursday, January 12, 2012

Zmiany and dział

Hej :) Pierwszy tydzień z kumulacją na fs'ie dobiegł końca. Jak widać na załączonym poniżej obrazku, mi nie udało się wytrwać do końca i odebrałam tylko 3 nagrody :D Ciekawa jestem czy ktoś dotarł do końca i wygrał dość fajna nagrodę. A Wam się udało ?

 Jak wiecie powoli, zmieniam bloga. Zdradzę wam dzisiaj jedną "nowość" na naszym blogu, która pojawi się niebawem. Troszkę bardziej otworzymy się na fs'a i gdzieś tak raz w tygodniu będą pojawiać się notki, nie związane z żadnym działem lecz związanym z fs'em. Notki będą na jakikolwiek pomysł wpadnie nam do głowy, a myślimy, że jest godny pisania o nim. Trochę świeżości w notkach.,myślę, że jest wskazana. Ja postanawiam realizować to od kiedy będą wprowadzane zmiany. Jeżeli naszym redaktorką też to się podoba, to mile widziane takie notki.

Ostatni dzień na zgłoszenia --> Klik:)

Ale się rozpisałam, a dzisiaj miało być tylko "Na kilka sposobów" :)
Uff nikt chyba nie zapomniał o tym, że tego działu nie było od dawna :D Dzisiejszym ciuchem będą spodnie, chyba jeszcze ani razu nie robiłam z nią stylizacji. Spodnie są ślicznie narysowane, nie mogę jak można tak ładnie rysować  :3 Ciuch kupiłam w Parsley ♥
Oto tylko 2 stylizacje:
Dwie stylizacje w dwóch odmiennych stylach.  Zazwyczaj nie jestem przekonana do mocnego makijażu  w stylizacjach i tym razem jest ni inaczej.  Bardziej podoba mi się stylizacja 2, ponieważ ma elementy zimy, która niestety jeszcze nie nadeszła :< Nigdy nie jestem przekonana do stylizacji ze spodniami, więc nie myślę obiektywnie :D

No comments:

Post a Comment