Tuesday, January 3, 2012

Pomyślmy...

 Witam gorąco :D
Wielkie dzięki, że jest Was już ponad 190 ! Mamy dla Was wyzwanie, czy zdążycie do 2 lutego, aby przybyło Was jeszcze więcej!!  Abyśmy dobili do 200 obserwatorów ? A co 2 lutego naszej 1 urodziny, świetna zabawa, niepowtarzalna atmosfera, konkursy, czat i wiele, wiele więcej :)
  Jak zwykle prawie zapomniałam, że dzisiaj jest czas na mój dział. Więc mogliście się nie doczekać mojej notki, (haha o zgrozo xD) Przeleciał mi fajny temat na Przepis na..., bo był sylwester, huczna zabawa ze szczyptą szampana. A propos właśnie przypomniałam sobie, że mój tata targnął na moje życie i mojego psa strzelając korkiem od szampana, a później chciał, aby skosztowała, ale ja się nie dałam !! xD

Stylizacja z nutką niepowtarzalności
 Aby przywołać do nas zimę, mroźne poranki, zabawę w śniegu i obrywanie kulkami taki oto dzisiaj temat.  Hymm stylizacja jest bardziej elegancka niż zamierzałam.  Jeżeli chcecie, mieć oryginalne stylizacje, próbujcie, urozmaicać stylizacje. Ja w swojej użyłam kremowej sukienki, a na to założyłam spódnice. Powoduje to, że wasza stylizacja jest bardziej niespotykana i macie pewność, że ktoś nie będzie miał takiej samej. :)

No comments:

Post a Comment