Tuesday, January 17, 2012

Hi! I'm here!


Cześć wszystkim. Dzisiaj  przybywam do Was z premierą nowego działu "Like a star". Pomysł zawdzięczamy przede wszystkim naszej redaktorce Natce. :) Z resztą, zobaczcie sami!

• Like a star •
Bądź jak Gabrielle "Coco" Chanel!

Znacie ją? Pewnie że tak!
Autorka sławnej małej czarnej, perfum "Chanel no. 5" i pięknej torebki znanej powszechnie jako chanelka.
Dzięki niej możemy nosić teraz spodnie, krótkie włosy oraz sztuczną biżuterię, zlikwidowała ciasne gorsety. Francuska projektantka mody. Od 1915 roku rewolucjonizowała damską modę, lansując ubrania o prostych sportowych fasonach oraz pozbawione ozdób krótkie suknie. 

Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć trochę jej styl. Opierał się on przede wszystkim na prostocie i elegancji. 
Coco wybierała przeważnie biel, czerń, czerwień i brąz.  

Bluzki: 

Płaszcze:



Sukienki/ spódnice:



Spodnie:

Buty:



Dodatki:





---
Oto kilka moich stylizacji inspirowanych jej stylem:
 Pierwsza stylizacja to sukienka mała czarna (musiałam są "strwożyć", bo w garderobie takiej, jaką bym chciała nie znalazłam). Tradycyjnie krwistoczerwone usta i białe perły. Żeby nie było nudno dodałam również kopertówkę.
Drugi zestaw to spodnie-dzwony, które Coco bardzo lubiła, zestawiłam z chanelką w nieco bardziej nowoczesnej wersji. Żeby stylizacja stała się ciekawsza dodałam również kremową narzutkę.
Trzecia stylizacja jest typowo elegancja. Długa,  prosta sukienka z ozdobną klamerką, lufka i zwykłe, czarne buty. Dodałam również perły, które niestety słabo widać.







No comments:

Post a Comment