Friday, January 20, 2012

W piątkowe popołudnie

 Hej. W tym tygodni pojawiło się dużo postów nie sądzicie ? Ale raczej to dobrze :) U mnie straszne nudy, więc nie będę Was zanudzać, więc przechodzę od razu do działu :)

Elementem, z którym zrobiłam stylizacje jest śliczna, prześwitująca spódnica z butiku naszej kochanej redaktorki Spaghetti, Waclawa's.

Moim zdaniem pierwsze 2 stylizacje są bardziej na co dzień natomiast 3 jest bardziej elegancka.  Druga stylizacja jest zimowa i panują w niej raczej bardziej stonowane kolory, tylko te brązowe buty najbardziej rzucają się w oczy :) Postanowiłam wreszcie nakładać na moją modelkę makijaż.  Zazwyczaj jej nie malowałam bo nie byłam przekonana do cieni oby pokazywało się ich więcej bo jest strasznie mały wybór, ale na pewno jest lepiej niż wcześniej ;)

Taka mała reklama:
 Postanowiłam pisać bloga po angielsku, aby uczyć się języka, posty o moim życiu i zainteresowaniach. Jeżeli ktoś nie boi się rażących błędów językowych to zapraszam. Oczywiście, jeżeli będziecie chcieli posty będę tłumaczyć na polski :) (Blog w czasie remontu)
                                             http://portraymylife.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment