Friday, January 13, 2012

Pojawia się i znika...

Witajcie. :)
Ja już nie rozumiem tej pogody. Jeszcze dzisiaj w południe świeciło słońce i żartowałyśmy z koleżanką, że wiosna się zbliża, a tutaj takie zaspy śniegu spadły. Przynajmniej sanki, rzucanie się śnieżkami jest jeszcze przede mną. Zaczynam być naprawdę dziwna. No bo kto normalny na przystanku robi zdjęcia butom innych ludzi?

Jako, że jeszcze nie mamy ustalonego działu, a ja biedna muszę sobie szukać pomysłów, to zaprezentuję Wam strasznie nieciekawą notkę, która mam nadzieję pomoże umilić Wam czas.

Zacznijmy od tego, że wybrałam dwie kreacje na imprezy w gronie znajomych, natomiast trzecia jak najbardziej pasuje do każdej wybranej przez was sytuacji, nawet tej najmniej oczekiwanej.


Granatowa sukienka, ciemne rajstopy, mocny makijaż - tajemniczość w pewnym stopniu. Jednak postanowiłam troszkę się pobawić kolorami i wrzuciłam tu różową kopertówkę z uroczą kokardką. Nie mogło zabraknąć czarnej bransoletki ze złotymi elementami oraz czarnej ozdoby na ramiona.

sukienka - Banana Republic ♥
rajstopy - Evelyn
buty - Banana Republic ♥
kopertówka - Banana Republic ♥
czarna ozdoba - Oficjalny Butik
bransoletka - Banana Republic ♥
rzęsy - Oficjalny Butik


Piękna morelowo-czarna sukienka została połączona z tymi samymi rajtkami co w poprzednim zestawie, a także toczkiem, który nadaje 100 % elegancji zestawowi. Uznałam, że jeśli dekolt został odkryty, to należy walnąć jakiś duży naszyjnik. Pierścionek i kopertówka w zupełności wystarczają i świetnie spełniają swoje zadania.

sukienka - Banana Republic ♥
rajstopy - Evelyn
buty - Banana Republic ♥
toczek - Evelyn
naszyjnik - Oficjalny Butik
pierścionek - Banana Republic ♥
kopertówka - Paper Moon
rzęsy - Oficjalny Butik


Uwielbiam proste zestawy, które na swój sposób zachwycają. Podstawa każdego stylizacji - biała koszulka, czarne rurki i czarna marynarka. Następnie wystarczy dodać coś od siebie i może powstać naprawdę coś ciekawego. Moją twórczością jest tutaj zwykły kapelusz w połączeniu z piękną, oryginalną torbą. Do tego małe dodatki i tworzymy coś zupełnie innego.

bluzka - Kardin
rurki - LC Line
marynarka - Flowery Meadow
torebka - Parsley ♥
buty - Banana Republic ♥
kapelusz - Banana Republic ♥
bransoletki - Waclawa's
naszyjnik - Oficjalny Butik



Aby notka nie była przesadnie nudna ocenię jedną stylizację, którą nadesłała nam highxxquality. Wiesz, że ta stylizacja jest o wiele lepsza niż ta, którą oceniała Spaghetti jakiś tydzień temu? Zacznijmy od początku. Twarz wygląda dosyć fajnie, kolor ust rzeczywiście trafiony, ale według mnie są zbyt małe. Co do zestawu, buty i torebkę dobierałaś w takim samym kolorze, brawo. :) No to jak jesteśmy przy butach, to się zatrzymajmy. Same w sobie są ładne, ale tutaj mi trochę nie pasują. Piękne połączenie białej lekko podartej sukienki z "różańcem". Tylko powiedz mi po jakiego grzyba dałaś fioletowy kolor paznokci. No nie widzę tutaj żadnego odnośnika, powodu. Jeśli chodzi o te "rękawiczki" to niestety nie dość, że tutaj nie pasują to jeszcze są źle wykonane. Jak na razie jestem Ci w stanie postawić +dobry.

Tak więc nadszedł moment pożegnania się z Wami. Dobranoc :D

No comments:

Post a Comment