Saturday, January 21, 2012

Someone like you.

Ależ ja szaleję z tymi tytułami. Przy Was to ja angielskiego nauczę się perfekt ;) Jeśli już jesteśmy przy przedmiotach szkolnych, to muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z mojej średni ocen, którą się nie pochwalę. Wypadłaby przy Waszych okropnie i blado xd Z biologii i matematyki groziła mi nawet trója, ale w następnym semestrze korki z matmy będzie mi dawać Spagh, która jeszcze o tym nie wie. Nawiązując do dzisiejszej notki, po prostu naszła mnie wena i musiałam to wykorzystać, bo to rzadki gość u mnie. Wykonam też ocenki, bo jak się Kasia rozpędzi na feriach to dla mnie nic nie zostanie. :D

Tak, żeby notka nie była nudna przygotowałam kolejny butik, który mnie kompletnie od początku do końca oczarował swoją jakością i wykonaniem. Ja to Was będę nękać tymi moimi odkryciami butikowymi. Oto sklep Accessories prowadzony przez utalentowaną Cece_

Podczas moderacji myślałam, że to projekty Demeter_ lub Spaghetti. Naprawdę byłam bardzo zaskoczona ubraniami projektowanymi przez tą dziewczynę. Próbowałam doszukać się jakiegokolwiek nieudanego dzieła, ale od samego początku wszystko jest perfekcyjnie wykonane. Butik zawiera jak na razie tylko torebki, wyśmienite torebki. Wszystkie są wykonane estetycznie i z najmniejszymi szczegółami. Akcesoria świetnie sprawdzą się w każdej sytuacji, dlatego projektantka wykonała je w innych kolorach i fasonach. Muszę przyznać, że skusiłam się na wszystkie torebki, więc jestem pewna, że i Wy taką postawą zaskoczycie autorkę. ;) Do tego sklep ma zaledwie 20 osób lubiących uważam, że to zdecydowanie za mało jak na umiejętności Cece_ . Zapraszam do butiku, a oto ciuchy z niego pochodzące:




































Teraz czas na oceny! :)


Zaczynamy od PaniAbstrakcji. Zestaw z pazurem, do których mam ogromną słabość. Włosy jak najbardziej pasują do stylizacji, aczkolwiek nie toleruję tych białych cieni na kurtce. Makijaż jest w porządku, jednak do takiego klimatu przydałaby się mocniejsza kreska na oku i czerwono podkreślone usta. Jak na bazę zestawu rock'owego jest naprawdę dobrze, jednak nie widzę tu nic ciekawego poza podartymi rajtuzami oraz bransoletką. Nie mogę przeboleć tej pustki na palcach, ja bym walnęła tu multum pierścionków albo torebkę. Jako, że niczym mnie nie zaskoczyłaś, aczkolwiek jest to stylizacja bezbłędna, zrobiona poniekąd podręcznikowo dostajesz ode mnie bardzo dobry-.



Teraz zajmiemy się vicky. Na pierwszy rzut oka zestaw mi się nie podoba. Wszystko jest z innej bajki, jednak nie jest najgorzej. Twarz, jak każda inna, jestem w stanie nawet pochwalić Cię za te delikatne usteczka pasujące do sukienki. Na tym zakończę swoją dobroduszność. Zapewne biało-różowa sukienka ma dodać delikatności stylizacji, a więc powiedz mi po co Ci do szczęścia te ciężkie buciory, do których osobiście nic nie mam, ale tutaj kompletnie nie pasują. Musisz się dziewczyno zdecydować, albo długi wisior, albo długa torebka. Opaskę zmieniłabym na jakąś dyskretniejszą, różowszą. :D Jak dla mnie nic tu się ze sobą nie komponuje, dlatego otrzymujesz dostateczny+.

Na tej jakże złej ocenie zakończę swoje wywody. Do zobaczenia wkrótce.

No comments:

Post a Comment