Wednesday, January 4, 2012

Bo się tego nazbierało...

Cześć misiaczki. 
Co nowego? Ostatnio zauważyłam, że kolejka do stylomierza znacznie się wydłużyła, co mnie bardzo cieszy. :) Dzisiaś też chciałabym z ta kolejką ruszyć i ocenić Darię, która wysłała do oceny dwie stylizacje. :o 

• Stylomierz - Daria5 •

 Stylizacja bardzo fajna, w nieco ostrzejszym klimacie, a ja takie bardzo lubię. ;) Fajnie, że dodałaś tutaj futerko, bo dzięki niemu stylizacja staje się ciekawsza. Zakolanówki- absolutny strzał w dziesiątkę! Świetne buty, piękna torba. Wszystko dokładnie przemyślane, wszystko ładnie zgrywa się w jednolitą całość. Nie ma się tu co rozpisywać, celujący, bez dwóch zdań.
 Zaskakujesz mnie. :) Kolejna stylizacja, która niesamowicie mi się podoba. Jedynie kolczyki-piórka bym wyrzuciła. Są niepotrzebne, zbędne, bo i tak dodałaś już sporo dodatków. Znowu futerko, znowu świetnie trafiłaś. Bez wisiorka by się nie obyło, ale za to mogłaś odpuścić sobie bransoletkę na lewej ręce. Co tu dużo pisać?  Zdecydowanie bardzo dobry, nie mam co do tego wątpliwości. 

• What? •
 Jestem modelką, powinien mi się pokazywać ranking w modelek, a w efekcie wyświetla mi się ranking projektantek.
Drogie projektantki, a co u was? Wam wyświetla się ranking modelek?  

No comments:

Post a Comment