Monday, January 2, 2012

There is no way back from here.

 Cześć i czołem!
Jak wiecie w OB pojawiła się nowa kolekcja- Til Midnight. Są to głównie sukienki i kopertówki, ubrania, które świetnie nadadzą/nadały się (w końcu już 2 stycznia) na imprezę sylwestrową. Jest to zdecydowanie moja ulubiona kolekcja. :)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić swoje typy- notka podobna do tej, którą przygotowała dla Was wcześniej Natka, mam nadzieję, że się nie obrazi na mnie. :) 

 Na początek, śliczny kołnierzyk. Bardzo oryginalny pomysł, wcześniej nie spotkałam takiej propozycji w żadnym butiku. Ten dodatek nieco ożywi nasza stylizację i sprawi, że stanie się ona ciekawsza. Cena co prawda dosyć wysoka, ale watro mieć to w swojej szafie.

 Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Ślicznie wykonana, delikatna, a przede wszystkim bardzo kobieca. Niska cena za wysoką jakość. ;)
 Nieziemska sukieneczka jednej z naszych redaktorek. W takim stroju z pewnością wyróżnimy się w tłumu.

 Jedynym minusem tego ubranka jest tylko to, że trudno go z czymś zestawić. Jednak sukienka jest wyjątkowa i ślicznie wykonana, poza tym cena również zachęcająca. 
Takie buty są niezbędne w naszej szafie. Pasują do wszystkiego, są bardzo uniwersalne. 
 
Na koniec stylizacja z elementami tej kolekcji:

------------------------------

No comments:

Post a Comment