Wednesday, January 25, 2012

Spóźnione nowości i ocenek kilka :)

Nio hej. Cóż ja mogę powiedzieć, miałam dzisiaj zuy dzień. Na obiad jem właśnie odgrzewaną, starą, gumiastą pizzę z gumiastym, parszywym salami. Oglądałam sobie też przed chwilą straasznie smutaśne anime pełne krwi, ostatni odcinek. Nyu, a raczej już Lucy (łoj, ta dziewczyna miała rozdwojenie jaźni!) miała iść i dać się rozstrzelać, ostatnie pożegnanie. Zrobiłam sobie nawet nastrój i światło zgasiłam! Już prawie co płakałam, aż tu nagle mama wchodzi na bezczelnego do pokoju i "Kasia, zrób nam kisiel"! I cały nastrój padł, nawet mi już smutno nie było -,-

Poza tym dziwna rzecz mnie dzisiaj spotkała - jechałam sobie autobusem, gdy nagle wsiadła jakaś babcia z własnym stołkiem, postawiła go i usiadła. Ja sobie myślę "Łot de fak?", a nikt inny się na nią nawet nie popatrzył, chyba ludzie byli już przyzwyczajeni, tylko ja taka nieobyta i nie znam nowych trendów wśród emerytek :O

Nowości z butików miały być co prawda wczoraj, ale zrozumcie, mam ferie, mam prawo zapomnieć... ^^

 Do BussyChocolate ♥ doszło parę nowych, uroczych ciuszków ^^ Szczególnie spódniczka we wzorki mnie zauroczyła :3

We wspaniałym butiku Tunki - Maladroit znajdziecie kilka eleganckich ciuszków, każdy po 40 m$ ^.^

A w LC Line mamy kolekcję składającą się z paru kiecuszek, bucików i biżuterii c: Większa część kolekcji jest po 40 m$, zaś sukienki kosztują jedynie 2 glamsy ^^

W Fragile zacnej Kity znajdziemy trzy pary krótkich spodenek - czerwone, niebieskie i czarne ^^

EDIT: Jeszcze jednego ciosia przegapiłam. A był to cioś dosyć istotny, więc go wstawię.
W Accesories mamy kilka nowych, ślicznych torebek i koraliki w różnych kolorach :3 Torebka-kaseta mnie urzekła ^^

To tyle, więcej kolekcji już nie znalazłam :c Czuję potrzebę wyżycia się na kimś, więc pooceniam sobie trochę. Eh, pewnie i tak się skończy na chwaleniu każdego elementu z osobna...

Przyszło mi ocenić dwie stylizacje pani Pucia Pucia ^^
No więc tak - podoba mi się bardzo ogólna koncepcja. Torebka pasuje do butów, fajnie, cieszę się ^^ Jednak stylizacja jest taka zwykła i prosta, nic w niej specjalnego. Po prostu tradycyjne połączenie marynarka-koszulka-rurki. Można powiedzieć, że żywy odcień torebki i butów oraz stos bransoletek i pierścionków ratuje stylizację c: Jak na mój gust to przydałby się jakiś fajny wisiorek ^^ Chętnie bym się o tej stylizacji rozgadała, jak to mam w zwyczaju, ale jakoś nie jestem w stanie. Ten strój mnie nie natchnął, mogę więc postawić bardzo dobry -, gdyż mimo iż wszystko jest poprawnie połączone to jest tu nudno i wcale nie zawyżam dlatego, że mówisz, że mnie kochasz!

Druga Puciowa stylizacja, o wieele gorsza od pierwszej niestety :C Włosy co prawda ładnie współgrają ze sweterkiem, a kolorystyka jest w porządku, jednak nie podoba mi się ani trochę. Pominę to, iż do sweterka powinno się jakieś spodnie założyć, bo goła dupa jest na wierzchu i przejdę od razu na dół. A, więc buty w panterkę za cholerę się tu nie nadają! Jak się daje wzorek to powinno się go trzymać... Spodobało mi się, że jest tu tyle pierścionków :> Jednak bransoletki na rękawie sweterka wyglądają co najmniej dziwnie :c Podsumowując - głowa jest bardzo ładna i góra stylizacji też całkiem fajna, ale dół strasznie mi się nie podoba, tym bardziej, że chodzenie z tyłkiem na wierzchu zimą dobre wcale nie jest :C Według mnie należy się dostateczny -, bo co jak co, ale kolorystyka jest w porządku, a i część stylizacji mi się podoba :D

No comments:

Post a Comment