Saturday, January 7, 2012

Nioch, nioch, naszła mnie wena na ocenianie :>

Hejć, zrobię parę ocenek, gdyż nudzi mi się okropnie. A, że miałam nie zawyżać tak mocno ocen - bójcie się zuej Kasi.

Cóż, pozwolę sobie chamsko ominąć Perfectoo (czy raczej Beki, co zasugerowała mi Natka), gdyż właśnie Natka chciała zrobić tę ocenkę (i pewnie zrobi w najbliższym czasie ^^).

W takim bądź razie padła mi Highxxquality :)
 Od czegóż by tu zacząć... Zacznę od głowy. Mhrr, moje dawne ulubione włosy świetnie pasują kolorem do kurteczki. Jednak twarz mi się nie podoba - może to cienie do powiek, ale sprawiają wrażenie drugich, ciemnych, krzaczastych brwi, fuj :< Z kolei buzia jest taka... chomicza. Nie, żebym nie lubiła chomików, w końcu są słitaśne, zwłaszcza dżungarki... :3 Ale chomicze piękno różni się trochę od ludzkiego. Połączenie kurteczki z niezwykle dziewczęcą spódniczką w kwiaty bardzo mi się spodobało, ale są tu dwa podstawowe błędy. Pierwszym z nich jest brak rączki. W takich wypadkach dokupuje się specjalną rączkę do ciuchów bez rączki ;) Następnym zuem, które wkradło się do stylizacji jest realna spódnicza! A fu, niech cię budyń strzeże od połączeń ciuchów rysowanych z realnymi! Torebka jest fajna, lubię ją, pasuje do butów. Według mnie, choć stylizacja na pierwszy rzut ładna i ciekawa, należy się dostateczny.

Dalej znalazła się Pastela ^^
Pierwsze wrażenie - dobra, dobra, nie jest źle, ale cosik tu pusto. Głowa bardzo mi się spodobała, nawet zaczynam lubić ten nos ^.^ Jednak stylizacja pozostawia wiele do życzenia - bluzeczka jest ucięta (co nie jest twoją winą, ale czasem to ucinanie ciuchów z OB można tak chytrze obejść, że włoży się je dopiero na koniec i wtedy się nie przytną :>). Spodenki ładnie pasują do butów, bransoletki i pierścionka, jednak jak się tak na to wszystko spojrzy, to stylizacja sprawia wrażenie niedokończonej. Myślę, że przydałyby się jakieś rajstopy czy zakolanówki... Nie mam za wiele do powiedzenia, bo szczerze mówiąc nie ma o czym. Dostateczny chyba będzie najbardziej pasował ^^

Cio uważacie? Dobrze oceniłam czy źle, jak zwykle zresztą? Ja nie wiem, nie widzę w tych stylizacjach nic specjalnego, ale złe też nie są, dlatego oceniłam jak uważam ^^ Gdyby jednak ktoś miał ciekawe argumenty mogę zmienić ocenę, ale najpierw musiałby mnie zagiąć tak, że nie wiedziałabym, co odpowiedzieć, muahaha!

No comments:

Post a Comment