Friday, January 20, 2012

"Masz klatę jak szczur czoło"

Ten tekst z tytułu mnie rozwalił, śmiałam się pół lekcji XD A chodzi o to, że dziś na wdż oglądaliśmy jakiś film o przemocy psychicznej i... no, jakiś gościu tak powiedział i padłam, dalej z tego nie mogę, to jest po prostu powalające XD

Dobra, jestem dziwna, skoro śmieszy mnie coś przez tak długi czas.

Postanowiłam nadrobić ten stylomierz, bo ludzie czekają i czekają, a kolejka z każdym dniem się wydłuża...

Obiecałam Gousse'owi ocenkę (no, obiecał, że odda mi się cały, yhyhy, jak tu nie zrobić ocenki XD). Co prawda obiecywał mi to ponad tydzień temu, ale... no, mój wspaniały kalendarzyk w kolorowe kropy o niczym nie zapomina :D

Zacznę od tego, iż bardzo się cieszę, że trzymasz się jednego motywu :) Ale, ale - kolczyk w nosie wygląda trochę jak te u byków! Nie cieszy mnie to, oj nie :C Za to reszta twarzy wygląda ślicznie - mocny makijaż ładnie się tu wpasowuje i powiększa oczy :3 Opaska ładnie leży na włosach i pasuje kolorem do torebki. Uwielbiam, gdy jest tak nawalone naszyjników i pierścionków, to nadaje stylizacji uroku :3 Pasek bardzo fajnie się scalił ze spodniami, zaś tatuaż zapełnia pustą rękę. Mam jednak zastrzeżenia do butów - wątpię, czy takie buciska założyłby kto latem do krótkich spodenek... Według mnie to zasługujesz na bardzo dobry - ^^

Dalej w kolejce mamy naszą drogą Asiam33 :)
To jest takie... "aww" jest jedynym, co mi przyszło na myśl *.* Świetnie wszystko do siebie pasuje, lubię te włosy. Przeszkadza mi trochę twarz bez makijażu. Nie przepadam też za takim dziwnym odcieniem skóry, ale to tylko mój gust, mym gustem nie powinnam się aż za bardzo kierować. Czerwony żakiecik, spodnie w paski sprawiające wrażenie, że nogi są o wiele dłuższe niż w rzeczywistości i biała koszulka wsadzona w owe spodnie świetnie się prezentują. Bransoletki zaś kolorem zgrywają się z wisiorkiem. Buty mają wręcz idealny odcień, a torba... cóż, torba trochę mi się z tym wszystkim nie zgrywa - po pierwsze wcale nie ma tu brązowego, więc nie ma się z czym zgrać kolorystycznie, a po drugie - no... nie ma chyba nic po drugie, bo reprezentowaną przez siebie torbowością całkiem ładnie zgrywa się z klimatem stylizacji.Wydaje mi się, że należy się, jak wyżej, bardzo dobry :D

Vani zaciekle walczy o piąteczkę :D Doceniam wytrwałość, ale dzisiaj... cóż, nie będzie jej chyba :< Stylizacja o wiele gorsza, niż poprzednie. Fryzurka fajna, nie powiem, ale makijaż o wiele za bardzo neonowy jak do tej cery, a do tego kłóci się z sukienką :C Usta... wyglądają jakbyś albo przed chwilą jadła bezy i cała upaćkała się na twarzy albo spaliła się na ten brąz na solarium, lecz na twarzy leżały jakieś okruchy i zostały takie białe kropki :o Połączenie tego wisiorka i sukienki wygląda bardzo ciekawie, ale nie ratuje od dziwnej bransoletki i uciętych butów. Z bólem stawiam niedostateczny :( Ale, jako że jesteś taka wytrwała, liczę na więcej coraz ładniejszych stylizacji, yhyhy :D

Walnę jeszcze jedną ocenkę, a co mi tam :D

Mamy tu zacną Buskę10 ^^ Na pierwszy rzut oka jest mdło - mdłe kolory, mdły makijaż i trochę mdły kolor włosów :C Zdecydowanie za mało kolorów. Mogłaś dać do tej sukienki jakieś czarne rajstopy, kolorowe dodatki czy chociażby nadrobić ładną farbą do włosów ^^ Choć sama w sobie stylizacja jest poprawna, nawet połączenie ubierankowej torby z hendmejdami nie wygląda tu źle, a wręcz ciekawie (: Nie mam za bardzo o czym się tu rozgadać, bo wszystko jest takie zwyczajne... Niech będzie dostateczny :)

No to kilka osób z kolejki znika :D Zaczynają mi się ferie, więc będę mieć więcej czasu i może nadrobię ten stylomierz :D

Poza tym jest już jedno zgłoszenie do metamorfozy, ale boję się za nie zabrać, gdyż wolę poczekać aż ktoś odważny się za to pierwszy zabierze, żeby się upewnić, że nie zrobię tego źle ^^

Mrah, będzie dużo wooolnego czasu, może nawet w ciągu tych dwóch tygodni skończę całą kolejkę jak będę to robić w takim tempie, ehehe :D

No comments:

Post a Comment