Thursday, January 26, 2012

Ferie, ferie.

No to mamy czwartek i czas na mój dział "Przepis na..." Normalnie to nie cierpię tego dnia tygodnia, ale teraz to w końcu coraz bardziej przybliża mnie do ferii! Nauczyciele do końca powariowali, zamiast wyluzować, to jakoś im przyszło do głowy, żeby w ostatnich dniach w szkole nam taki wycisk dać. Ja niestety nie odpocznę, będę chodzić codziennie na treningi od południa do wieczora, fajnie, nie? -.-

Już nie marudzę, tylko szybkim ruchem klawiszów przechodzę do sedna notki. Otóż dzisiaj omówimy sobie bardzo ważną uroczystość, która przyprawia nas o zawrót głowy, bo z jednej strony nie wiemy co na siebie włożyć, a z drugiej strony każdy nie może doczekać się kolorowych masek, sukni balowych, jednym słowem - przepychu.

Przepis na...
kreacje karnawałowe!




Cóż mogę powiedzieć o pierwszym zestawie.? Jest przede wszystkim klasyczny, czarny i bezpieczny, ale ciekawy krój sukienki z wycięciem na dole sprawia, iż stylizacja w pewnym sensie nas intryguje (taką mam nadzieję). Czerwone usta i mocny makijaż ładnie wyróżnia się na tle czerni, a delikatny naszyjnik wnosi, że zestaw nie jest pusty, ale nie zapchany.

Co do drugiej stylizacji, to tutaj zaszalałam z dodatkami. Zazwyczaj walę ich więcej, ale mam taką zasadę, że w zestawach eleganckich staram się nie dodawać zbytniej ilość tzw. "duperelów". Doskonale podkreślająca talię sukienka ładnie komponuje się z mocnymi akcentami w postaci naszyjnika i grubej bransolety.

Z trzeciej stylizacji jestem niezmiernie dumna, bo niby taka prosta, ale stworzona z dwóch sukienek. Nie podobała mi się ta sukienka "samotnie", ale w połączeniu z czarną sukienką, którą poznałyście w pierwszej stylizacji wygląda o niebo lepiej. ;) Prosta kreacja połączona z czarnymi rękawiczkami - dla mnie to zestaw idealny, dla innych może być za nudny, ale to przecież kwestia gustu. :P

Zaczynają mi się ferie, dlatego w następnych tygodniach pomogę nadrobić tą kolejkę w stylomierzu, teraz sobie odpuszczę, bo czeka mnie jeszcze matematyka i polski.

No comments:

Post a Comment