Saturday, January 14, 2012

Sensacje! :D

Dzisiaj miałyśmy konferencję i od poniedziałku blog będzie działał na zupełnie nowych zasadach. Usunęłyśmy kilka działów i wprowadziłyśmy nowe. Nie będziemy Was zanudzać ciągle tymi samymi notkami, ale średnio raz w tygodniu będą pojawiały się posty zupełnie przez nas wymyślone. :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was przedsmak tego, co pojawi się niedługo i mam dla Was "podrasowaną" wersję działu "Przepis na...". Zapraszam do lektury.

• Przepis na... •
stylizację na chłodniejsze dni. 


Każda ze stylizacji jest w nieco odmiennym stylu. Pierwsza to zestaw w stonowanych kolorach, nie ma tutaj żadnego mocniejszego akcentu. Jest bardzo uniwersalny, nada się na każdą okazję. 
Druga stylizacja zaś jest utrzymana w nieco bardziej rockowym stylu dzięki skórzanej kurteczce i glanach. Ciemne kolory postanowiłam przełamać kolorowymi dodatkami w postaci komina oraz pierścionka, jak i ciemnobłękitnych  rurek. 
W trzeciej propozycji srałam się postawić na elegancję, dlatego wybrałam do niej obcisłą spódniczkę z podniesionym stanem. Tradycyjne szalik (przepraszam że jest "na" włosach, ale to nie moja wina), a skoro stylizacja miała być elegancka, dodałam również torbę z ciekawym fasonem.

W każdym zestawie będzie nam ciepło i przyjemnie. :)
 Myślę, że stylizacje się Wam podobają. 

Co sądzicie o nieco polepszonej wersji działu "Przepis na..."?



No comments:

Post a Comment