Tuesday, December 6, 2011

Ruszamy z konkursem + notka

Hej ! Już zaglądaj do zakładki "KONKURS ŚWIĄTECZNY" (Patrz sama góra strony!) Odpowiadaj codziennie na pytania i zgarniaj nagrody! (Informacje o tym, że pytanie pojawiło się codziennie na Facebooku) Pierwsze pytanie, już zadane, ale już odpowiedziało pięć osób :) I mamy już pierwsza zwyciężczynie :)

 Jak tam w Mikołajki ? Mieliście szkole rozdawanie prezentów czy jedziecie do kina ? Haha my ani to ani to mamy "prezenty pod choinkę". jak ja kocham wylosowywać chłopaków :D

Modelkę Mikołajkę

Dzisiaj tak świątecznie. Wszyscy dostają prezenty. Cieszą się. To jest bardzo przyjemny okres czasu w roku. Więc dlaczego nie może tak być na naszym blogu ?! Wiele Mikołajów, chodzi po ulicach miast i miasteczek, supermarketach i wszędzie gdzie się da :D A ja zrobię Panią Mikołajową :]
Jestem, dość  rozczarowana moją stylizacją. Nie wyszła mi taka jak wyobrażałam sobie, ale ujdzie moim wymaganiom. Starałam się, aby była biało-czerwona, jak mikołaj i nie biało-czerwony, a szczególnie Pani Mikołajkowa ? :]

No comments:

Post a Comment