Friday, December 30, 2011

Ocena stylizacji+niespodzianka :D

Witam ponownie :)
Jak ja Was rozpieszczam tymi notkami, ale to tylko dlatego, że już zdążyłam się za Wami stęsknić. Tak naprawdę dodaję dzisiaj, bo jutro nie miałabym głowy, aby cokolwiek napisać. Może uda mi się pojechać autobusem do kuzynki na Sylwestra, chociaż mama uważa, że się zgubię. A Wy jak spędzacie ostatni dzień roku? Z przyjaciółmi? Czy z rodzicami? A może przed komputerem lub telewizorem? :D



Kogo my tu mamy? Szanowna vani_5382 o ile się nie mylę. Dlaczego ja muszę w mojej pierwszej ocenie na tym blogu stawiać złą ocenę? No chciałabym Cię za coś pochwalić, ale to jak "szukanie igły w stogu siana". Cóż, zacznijmy od najprostszych, najbardziej banalnych rzeczy, w których Ty się wyłożyłaś. Moja Panno, po pierwsze, kto Cię nauczył łączenia realnych ciuchów z rysowanymi/ubierankami. Na litość boską, to jest pierwszy krok, aby stać się pośmiewiskiem w świecie mody. Nie rób tak więcej. Po drugie, jeśli wybierasz markowy sweterek, to go trochę uszanuj i wybieraj T-shirt z wyciętą łapką. Makijaż także nie prowadzi do tego, aby postawiła Ci wyższą ocenę, wręcz przeciwnie. Cień lata gdzieś w połowie powieki, a usta wyglądają na doklejone na siłę. Przykro mi, może i bym dała Ci wyższą ocenę, ale gdybyś zaryzykowała, a tu widzę zwykłą, normalną stylizację, w której narobiłaś mnóstwo błędów. Na dzień dzisiejszy otrzymujesz niedostateczny :<

Przygotowałam dla Was mały bonusik w postaci reklamy butiku, który niedawno odkryłam i od razu stałam się jego fanką.































Butik nosi nazwę LC Line i jest prowadzony przez niezwykle utalentowaną dziewczynę o nicku magda28. Trzeba przyznać, że dba i rozpieszcza klientów jak tylko może, dodając nowe kolekcje. Nie jestem w stanie zauważyć ani jednego kiepskiego ubrania, co bardzo zachęca do dalszego kupowania :). Precyzja i czas jaki poświęca projektowaniu są zaskakujące. Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dziwi mnie tylko to, że nie znalazła jeszcze miejsca w rysownikach Oficjalnego Butiku, ale gdy tyle użytkowników zainteresuje się jej talentem może to ją zmobilizuje do dalszej pracy. Osobiście trzymam za nią kciuki i życzę jej powodzenia ;).

Żegnając się chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom, którzy ciepło mnie przyjęli jako nową redaktorkę (na próbnym). Będę starać się pisać jeszcze lepsze notki. Życzę Wam także wspaniałego Sylwestra, spędzonego w gronie najbliższych ;)

No comments:

Post a Comment