Wednesday, December 7, 2011

If you think it's over... better think again.

Jestem.. jestem.. jestem szczęśliwa jak cholera! Nie dość, że wybieram się na koncert GnR w przyszłym roku, to jeszcze dowiaduję się, że Judas Priest grają znowu w Polsce! Aaaaaaa! Ojciec mój ich słuchał, więc kto wie, czy tam nie pojadę. Łuhuhuhuhu ^^ Już zaczynam zbierać na bilet. 

No, jednak może koniec. Dawno nie było Przeglądu, więc dzisiaj go zrobię. 

.• Przegląd szafy •.
Nazbierało się trochę ubrań, więc miałam małe problemy, aby wybrac te najważniejsze. ;)

Cena: 40m$
Zachęcająca miniaturka, mała cena i świetne wykonanie sprawiają, że każda z Was MUSI mieć ją w swojej garderobie. (piękna piękna piękna ♥)

Cena: 40m$
Proste rurki. Podstawa w każdej garderobie. U Genea'y mamy je do wyboru w dwóch, ślicznych kolorkach.

Cena: 4 glamsy
Żakiet świetnie wykonany. Może i jest za glamsy, jednak jak dla mnie, warto go kupić.

Butik: Kardin
Cena: 50m$
Elegancka bluzeczka. W sam raz na święta :) Ładnie wykonana, dostępna w różnych walorach kolorystycznych.

Butik: Banana Republic ♥
Cena: 40m$
Piękna torebeczka, pasuje do wszystkiego. Modny fason doda uroku każdej stylizacji. 

Butik: Evelyn
Cena:  40m$
"Glany (Genialna Legalna Armata Nożna) – rekomendowane przez Instytut Matki i Dziecka." Tak, w tych butach nasza modelka nie zginie. :D

-------
Koniec. I tak, jak tam po Mikołajkach?


No comments:

Post a Comment