Saturday, December 10, 2011

Nowości z butików :)

Dziś będzie notka bez zbędnego ględzenia, bo mi się chyba pierwszy raz w życiu nie chce... o.o

Kara mnie namówiła do zgłoszenia się do OB i teraz żałuję... Bo znowu mi będzie smutno, że mnie nie przyjmą i będę mieć doła, bo brzydko rysuję. Chociaż ma to i swoje dobre strony, bo więcej ćwiczę :D Może powinnam częściej zgłaszać się do OB? Hyhy.

Przepraszam was, że ostatnio piszę z opóźnieniami, lecz rodzice z niewiadomych przyczyn strasznie polubili odłączanie mi kabelka...

Tak więc oto i butiki z nowymi kolekcjami ^^
(klik w logo = przeniesienie do butiku - tak dla przypomnienia :>)
W Pearl pojawia si nowa, hendmejdowa kolekcja :) Co kolekcja to ładniejsze ciuchy :D Wszystko po 40 m$, szczególnie spodobała mi się wiśniowoczarna bluzka.
(a tak, właśnie - zmieniłam z powrotem na 3 miniaturki, bo znowu się mieszczą)

Do BussyChocolate ♥ również weszła nowiusia kolekcja, niestety tylko 8 ciuchów. Każdy z tej ósemki kosztuje jedyne 40 m$.

W Leann's znajdziecie bluzkę w kilku kolorach, tak cudnie narysowaną, że ciężko odróżnić czy jest to jeszcze hendmejd, czy już ciuch realny :3 Każdy odcień w cenie 40 m$. Niestety bez miejsca na łapkę.

A do Banana is Best doszły dwie obcisłe (tak mi się wydaje) bluzeczki bez ramiączek :) Każda po 40 m$.

W tymże butiku niezwykle utalentowanej Ecii - Miał, można znaleźć kilka nowych eleganckich, krótkich bluzeczek oraz dwie skórzane kurteczki ;3

Fragile to butik Kity, zwyciężczyni konkursu na logo FSa ^^ Pomyślałam, że też będę tu o nim pisać, gdyż ciuchy tam są bardzo ładnie rysowane :D Zatem doszła do niego niedawno bluzka świąteczna i kilka jej recolorów ^.^

Zrobię jeszcze oceenki :D Hyhy.

Oto i Vencia, czy raczej już Clemente :) Dawno nie oceniałam równie dobrej stylizacji :D Na pierwszy rzut oka stylizacja wygląda wręcz budyniaście, jednak jest też kilka minusów. W miejsce zwykłej, ulicznej torebki założyłabym elegancką, czarną kopertówkę, która wyglądałaby super i wcale nie kontrastowałaby ze stylem tejże stylizacji. Połączenie sukienki, przecudnych rajstop i szpilek – super ^^ Kolczyki dobrałaś równie świetnie :) Bransoletka też nie jest zła, jednak prawie jej nie widać i ręka jest przez to trochę pusta. Mogła być ona jakaś bardziej elegancka, może ciemniejsza. Twarz jest naprawdę śliczna :3 Włosy z pozoru nieuczesane, w nieładzie, a jednak ładnie związane w warkoczyk idealnie tutaj pasują i nadają temu wszystkiemu ciekawego wyglądu ^^ Mimo tych kilku maluśkich błędów daję celujący :D

A to stylizacja Rianki321. Nie było żadnej w mailu, więc wzięłam z profilu :>Tak szczerze to... nic specjalnego. Każdy element ma coś w sobie, ale oddzielnie. Gdyby arafatka (można tak to nazwać?) była w odcieniu spodni to byłoby jeszcze jakoś w miarę... Poza tym kto zakłada arafatkę (?) tak, że widać kawałek dekoltu i ramiona? Nie wiem, jak powinnam to ująć, ale powinna ona być na ubraniach, nie gołej skórze. Cóż... wszystko pasuje do siebie kawałkami - spodnie z pierścionkami i okularami, buty z torbą, sweterkiem i afaratką (?). Tylko koszulka i zegarek nie pasują ani do siebie ani do niczego. Wybacz, że tak po tobie jadę, ale... no, jakoś tak wyszło :D Za te pasujące kawałki stylizacji dam dostateczny ^^

No comments:

Post a Comment