Wednesday, December 21, 2011

Cooraz bliżej Święta... :)

Witajcie. Jak zwykle ostatnio spóźniona, ale jestem i zrobię dla was lekcję stylu ^^

Zaczynam bez zbędnego ględzenia, gdyż trochę się spieszę... A poza tym nie mam o czym pisać, nudno jakoś jest ostatnio.

W ogóle dzisiaj na wigilii klasowej zauważyłam, że pewien kolega przed zjedzeniem mandarynek obskubuje je z tych białych paprochów. Na początku wydało mi się to dziwne, ale po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że to może ja po prostu  jestem dziwna i je zjadam, gdyż koleżanka odparła, że też ich nie lubi :o

Ven mi zdradziła, że będą wkrótce zimowe powitania ^^ Łii, już się doczekać nie mogę :3 Żeby nie było - ja panny Clemente nie poganiam, ja się po prostu cieszę :D Bo czasem moje gadanie odbierane jest dwuznacznie...

Tym razem opiszę wspaniałą w swojej wspaniałości koszulkę z butiku niezwykle szybko zyskującej sławę Ecii - Miał C:
Plusy:
+ 3 warianty kolorystyczne
+ nie przylega zbyt mocno do ciała, co sprawia, że można pod nią włożyć obszerniejszą sukienkę/spódnicę :D
+ niezwykle mała cena
+ nada się praktycznie do każdego rodzaju stylizacji (piszę to prawie przy każdym ciuchu, lol)
+ hendmejd (i to mhrymraśny)
+ guziczki nadają eleganckości ;3
+ jak na razie mało popularny butik (niedługo to się pewnie zmieni :D), więc i niewiele osób ją ma

Minusy:
- troszkę zwisające rękawy sprawiają, że nic o długim rękawie się na nią nie założy
- paski do niej nie pasują - zbyt luźno leży
- w tymże kolorku nie widać zbyt wyraźnie czarnego żabotu
- hendmejd tak zacny, że może przyćmiewać inne ciuchy zawarte w stylizacji i zbytnio zwracać na siebie uwagę (lecz to raczej tyczy się wersji szarej i różowej, gdyż czarna nie rzuca się tak w oczy)

Oto i ma stylizacja. Wydawało mi się, że Wacława wygląda w tym jak cyganka w żałobie, ale pewna osóbka zwana Pucia Pucia próbowała mnie przekonać, iż tak nie jest. Nie udało jej się - dalej tak myślę, tylko nie chce mi się robić innej stylizacji. A makijaż nie pasuje, iż gdyż ponieważ SU nie działa :c

Kolczyki, biały wisiorek, pierścionek (złoto-czarny) - Waclawa's
Bluzeczka, czarna maxi - Miał
Brązowy wisiorek, zielona sukienka - BR ♥
Bransoletka (zwykła, prostokątna) - BussyChocolate ♥
Bransoletka zwisająca - OB
Pierścionek (cały czarny) - Pearl
Pierścionek (biały) - Royal Guste ♥

Obiecałam jeszcze raz ocenić Selenę, gdyż poprzednio wysłała niechcąco nie ten link :)
Cóż mogę powiedzieć - bardzo dziewczęca stylizacja :) Ogólnie bardzo mi się podoba, lecz dół zdecydowanie odstaje pod względem słitaśności. Ale zacznę od góry - głowa jest śliczna, choć oczy wydają się trochę puste bez makijażu. Fryzurka i jej odcień idealnie oddają klimat stylizacji, czy raczej połączenia kokardki i sukienki, gdyż pod kolanami (i troszkę ponad nimi) owa dziewczęcość znika. Pusta ręka też za fajnie nie wygląda. Przydałaby się jakaś barnsoletka - najlepiej brązowa jak pasek lub różowiutka, też by pasowała. Zakolanówki niby pasują, ale coś z nimi jest nie tak. Myślę, że bardziej pasowałyby jakieś w delikatniejszym odcieniu... Widzę, że botki chciałaś dobrać do paska (albo tylko mi się tak wydaje przez mój spaczony umysł, który wyobraża sobie, że rozumie wszystko i wszystkich, nawet fizykę). Tu jednak bardziej pasowały by jakieś różowe, a jeśli koniecznie ma być brąz - trochę ciemniejsze. Ogólnie stylizacja jest ładna, ale czegoś mi w niej brakuje, a dół nie zgrywa się z niczym. Chyba mogę postawić bardzo dobry-- :)
(EDIT: Dałam bdb z dwoma minusami, ponieważ góra stylizacji jest ładna - równie dobrze pasowałoby dst+, ale wieecie, że ja nie jestem złym człowiekiem :>)

Wieem, że za łagodnie oceniam, ale cóż pocznę, skoro jestem miłym człowiekiem... ^^

No comments:

Post a Comment