Thursday, December 8, 2011

Nie ma to jak testy w dodatku kompetencji

Hej, uff ten temat ciągnie się za mna dniami i nocami. No może nie jest tak zle. Jutro test z angielskiego podstawowy + rozszerzony. I'm scared :< jak ja kocham obijanie się na angielskim,a le w tym roku biorę się w garść i nadrabiam zaległości powoli, powoli.
 Dobra przechodzmy teraz do tematu fs'owego :P
Dzisiaj miałąm duży problem z doborem rzeczy do działu. Nie chciałam, aby  był to ciuch np. od Fantie. Co jest dużą sztuką bo jej ciuchy są świetne :P, ale to chyba mi się nie udało bo dzisiejszy ciuch zakupiłam u bardzo utalentowanej Kropciany w jej butiku Cropciana . :)
 Oto efekt moich katorżniczych wręcz poszukiwań, aby stylizacje "jakoś wyglądały":
Hymm jakbym miała wybrać jedną to sama nie wiem.  Wydaje mi się, że wszystkie stylizacje są dość codziennie.  Jeju bluzeczka jest prze śliczna, zakochałam się w cieniowaniach jakie są w niej zastosowane, ślicznie :3

Kocham tę piosenkę :D

No comments:

Post a Comment