Friday, December 16, 2011

I nie pomoże nic, gdy zmieszasz ropę z krwią...

Co ja będę dużo gadać - Święta to Święta, radość i szczęście :D I wolne od szkoły oczywiście. Mrah, ten łikend jest wspaniały, bo przedświąteczny. A poza tym każdy łikend jest wspaniały!

Nowy wygląd FSa mnie osłitaśnił :3 Jest teraz tak estetycznie i w ogóle.

Odkąd naprawiono dodawanie stylizacji co chwilę mam mnóstwo powiadomień >.< Może dobrze było, gdy ich nie było...?

A właśnie... ciekawe, gdzie się podziało Cofnij ostatnią zmianę.
 Dopiero teraz, przy robieniu stylizacji to zauważyłam - a przeszkadza to trochę :< Chyba, że ja jestem ślepa (co jest bardzo prawdopodobne xD). Ale włożyłam przez przypadek zły pierścionek i już musiałam całą modelkę rozbierać :<

Ostatnio polubiłam dawanie cytatów z piosenek w tytule, hyhy :D

Dobra, zabieram się za nowości z butików, jako że dziś piątek.

Doszukałam się jedynie czterech nowych kolekcji :<
Pierwsza z nich to świąteczna kolekcja w Crash ^^ Ciuchy nie są jakoś powalająco narysowane, ale niektóre nadrabiają swoją ciekawością :) Wszystko po 40 m$ oczywiście.

W Banana is Best także znajdziecie nową kolekcję :) Tutaj wszystko po 50 m$. Szczególnie ładnie narysowana jest niebieska sukienka :D

Ta wprost mhrrymraśna kolekcja pochodzi z butiku Smart Line, w którym są śliczne hendmejdy ^^ Co prawda szaliczek jest ciut kanciasty, ale to tylko szaaliczek, bo wszystko jest słit.

I ostatni butik to Metamorfoza, która kiedyś się pojawiła na tym blogu i - o bam! - jest znowu :) Dodane zostały 3 ciuszki - futrzasty płaszczyk, sweterek i ciemna narzutka.

Zrobiłabym jeszcze ocenkę, ale już mi się nie chce :<

No comments:

Post a Comment