Wednesday, August 3, 2011

Słoneczko :)

Cześć :) Dzisiaj wreszcie zza chmur pojawiło się słoneczko. Więc notka będzie dzisiaj nieco krótka :)

Z blogowych newsów..
Postanowiłam, że będzie rozpiska reklam. Teraz tylko 3 razy w tygodni będą pojawiać się reklamy w poście..  W poniedziałek, środę i sobotę. Na inne reklamy oczywiście nie ma ograniczeń :)

Przypominam, że przez ten miesiąc posty pojawiają się nie według grafiku. Spowodowane jest to tym, że mamy wakacje i chcemy troszkę wypocząć :) 

To chyba tyle teraz czas na mój dział czyli Prosto z wybiegu. Zapraszam 

Dziś postanowiłam, że motywem przewodnim będą paski :) 
Oto moje efekty:
 Ciuchy zakupiłam:
bluzka Pearl
marynarka Paper Moon 
leginsy Olciakowo 

 Myśle, że modelki wyglądają podobnie. 
Stylizacja jest prosta, a za razem dziewczęca.

Taki banerek naszego bloga, można zdobyć zakupując u nas reklamę. (Więcej info zakładka "Reklamy")

No comments:

Post a Comment