Saturday, August 20, 2011

Oceny, oceny... A raczej Stylomierz :)

Witajcie ^^ Dziś tak mi się nudzi, że postanowiłam wykonać kilka ocen :D Pogoda teraz jest beznadziejna (wczoraj lało, dzisiaj wiatr mało co ludzi nie przewraca), a znając życie, gdy zacznie się szkoła będzie świeciło słonko. Życie jest niesprawiedliwe :<

A tak poza tym, to niedługo zakończę moje obsesyjne oglądanie Bleach'a :D Do końca zostało mi jakieś 20 odcinków ^^ Ale to już same fillery, bo walka Ichusia z Aizenem już była... :< Swoją drogą Ichuś niby taka ciota, a jak mu urosły włosy i tak fajnie na twarz nachodziły to był taaki słit, że bydyń czekoladowy niech się schowa! Pewnie większość czytelników nie ma pojęcia, o czym piszę. W ogóle nie powinnam robić notki z samymi ocenami, bo nikt tego pewnie nie przeczyta i nie skomentuje, ale tak jakoś mi się zachciało... ^.^

Wspomnę jeszcze, iż w Evelyn nareszcie jest nowa kolekcja ^^ Opiszę ją w notce z nowościami z butików za tydzień, ale już dziś muszę napisać, że jest przemrymraśna :3 I to nie tak zwyczajnie przemrymraśna. Ona pobija wszelkie granice mrymraśności *.* Może zrobię z jakimś ciuchem Lekcję stylu... :D

Zatem zakończyłam moje nudne ględzenie i już oficjalnie przechodzę do tematu właściwego tej notki :)

Do oceny zgłosiła się Eilein :)
Jedno spojrzenie i wiem już, że będzie cel. lub bdb. ;D Naprawdę świetna stylizacja. Ale muszę podjąć się omówienia... Sukienka - zwykła, czerwona, elegancka. Jednak w tej stylizacji nie wydaje się taka zwykła (; W połączeniu z tatuażami, kamizelką i krzyżami robi się z niej coś zupełnie innego :D Niestety - kokarda i buty są ucięte. Okularki nadają stylizacji charakteru, a piegi jeszcze to dopełniają. Gdyby nie buty i kokarda byłoby cel., ale... A zresztą, co mi tam ;D Są idealnie dopasowane, więc niech będzie...

Troszkę się rozpisuję w tych ocenach o.0 Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że w poprzednich kryteriach szybciej się to czytało. A tak w ogóle - znowu dałam szóstkę? Trzeba kogoś zjechać, bo to się zrobi nudne...

Chciałam zrobić jeszcze jedną ocenę, ale chyba nie ma sensu... Tym bardziej, że Animi chciała, żeby oceniła ją Blee, a editokarz1997 chyba zmieniła nick, gdyż nie mogę jej znaleźć, a zanim tą zmianę ogarnę minie trochę czasu :<

Żegnajcie :)

No comments:

Post a Comment