Monday, August 15, 2011

Marcysia Maus

Dżem dobry!
Oglądałam wczoraj z Babcią Kiepskich i śmieję się do dziś ^^ Jednakże nie wybaczę Halince, że się pozbyć Marcysi chciała. E tam, mniejsza o to. Dziś koleżanka mi dowiezie moje zegarki jelly! <żółty i niebieski>. Hepi! 
Dziś kolejne sześć propozycji, co gości i co powinno gościć w naszych szafach :)
Banana Republic
Świetna bluzka autorstwa Fantie :) Ładnie narysowana, sprawdza się w wielu stylizacjach. 

Lights
Handmejdy górą! Ten gorsecik nadaje się do wszystkiego. Perfect! 

Pixela
Gdy wszystkie buty stały się bezużyteczne.. Genea przychodzi nam na ratunek ze ślicznymi trampkami własnej roboty! I ta cena.. ja je mam, a Ty?

Cavy czy herbaty?
Dzięki, Cava za zmianę nazwy sklepu :) A ta torebeczka.. pyszna. W eleganckich stylizacjach zdaje egzamin.

Evelyn
Opaska do najtańszych nie należy, ale to nic, gdy weźmiemy pod uwagę jakoś wykonania :)

Evelyn 
Dżinsy górą! Te musisz mieć. 

--------------------------------------------------------------
Kooniec.  

Na dziś ode mnie to tyle. 
Paa <3 

No comments:

Post a Comment