Monday, August 29, 2011

Hejwen tu hil!

Wiecie, notka miała się pojawić rano, ale wszystko mi się pousuwało i nie chciało mi się tego od nowa pisać. Tak, lenistwo poziom drugi :) Co porabiacie przez resztę wakacji? Gdzie byliście?
Łii :3 mój ulubiony dział. No więc zaczynajmy. Dzisiaj elementem wspólnym wszystkich stylizacji jest torebka z FancyIsland za 40m$.
Stylizacja pierwsza:
Zaczyna się szkoła, więc korzystając jeszcze z ostatnich chwil "wolności" możemy ponosić krótkie rzeczy. Zestaw nadaje się na miasto jak i na spotkanie ze znajomymi,
  • Bluzka, bransoletka, kolczyki - Banana Republic ♥ (40m$/szt.)

  • Spodnie - Waclawa's

  • Buty - Parsley ♥ (dawniej Pixela)

Stylizacja druga:
Fajnieby było tak iść na rozpoczęcie roku szkolnego. Wy w czym się wybieracie?
  • Sukienka - Insondable (40m$)

  • Sówka - FancyIsland (40m$)

  • Bransoletka - Evelyn (40m$)

  • Buty - Banana Republic ♥

Stylizacja trzecia:
Tutaj zestaw na już nieco chłodniejsze dni. Starłam się tu wybrać bardziej stonowane kolory.
  • Bluzka, spodnie, buty - Evelyn (40m$/szt.)

  • Sweter - Banana Republic ♥ (40m$)

  • Pierścionek - Parsley ♥ (40m$)

  • Szal - Imagine Warderobe (50m$)

---
Uff. Skończyłam :) 

No comments:

Post a Comment