Monday, August 8, 2011

"I saw them flying, falling, dying"... lekcja stylu :)

Hej ^^ Dzisiaj nie mam żadnych niusików... :< No, może, jeśli kogoś to interesuje (ale pewnie nikogo) - narysowałam spodenki do mojej nowej kolekcji ^.^
Są jeszcze inne kolory :D Co sądzicie? Może coś powinnam poprawić? :)

Poza tym dzisiaj wybrałam się na zakupy z koleżanką i zobaczyłam coś dziwnego... Mianowicie metal (taki wiecie... czarna koszulka z Black Sabbath, glany i długie włosy) oglądał w Tally Weijl jakieś pedalskie okularki o.0 Mimo tego, iż były okropnie drogie jak na swój ciotowaty wygląd - kupił je! :O To było naprawdę dziwne... Czułam się przerażona! Jak taki miły metal może kupować coś takiego? Potem stwierdziłam, iż faktycznie jestem dziwna, bo kogo by interesowały okularki jakiegoś typka...? Dobra, już nie ględzę. Po co Was tym zamęczać? ;D

Dzisiejsza stylizacja jest kiepska, dlatego postaram się jak najdokładniej opisać wybraną przeze mnie koszulkę, żeby się wyrównało... ^^
A wybrałam tą słodką (?) koszulkę z Duiken.
Plusy:
+ dopasowana do ciała modelki
+ hendmejdowa :D
+ przystępna cena (250 m$)
+ wycięta łapka
+ oryginalny wzór (takiej słodkiej buźki nigdzie nie znajdziecie ;D)
+ popularny motyw flagowy, czyli problemów ze znalezieniem pasujących spodni nie powinno być (;

Minusy:
- marszczenia na cyckach sprawiają wrażenie, że słodka kulka jest niewyspana :(
- słabo rozmazane cienie
- nie nadaje się do spódnic (chociaż są wyjątki ;))
- brzydko wygląda w połączeniu z czymś w kropki, kwiatki lub jakikolwiek wzorek
-  ten flagowy motyw, choć popularny, to jednak jest trochę nudny

Stylizacja, jak już wspominałam, nie wyszła mi za dobrze. Ale też nie najgorzej :D
Piórko do włosów - Glamour Kills
Kolczyki - Banana Republic ♥
Koszulka - Duiken.
Tatuaż - OB (kolekcja Modification Madness)
Bransoletki gumki - OB (kolekcja City Spirit)
 Pierścionek - OB (kolekcja Spring 2011)
Spodnie - OB (kolekcja Szafiarkowa)

Boję się podjąć oceny, gdyż lista nie jest zaktualizowana i nie wiem, co już było oceniane, a co nie :<

No comments:

Post a Comment