Friday, August 5, 2011

Nowości z butików

Hej :) Dziś rano miałam napad głupawki... Ale już mi przeszedł i mogę zacząć nowości z butików, o których przypomniała mi Imm, gdyż byłam przekonana, że dzisiaj jest czwartek. Napisałabym też Lekcję Stylu, ale zupełnie nie mam weny :< Po prostu nie potrafię stworzyć żadnej ładnej stylizacji. Może znajdę jakiś inspirujący ciuch podczas przeglądania nowości ^^

W Banana Republic ♥ od jakiegoś czasu możemy zakupić nową kolekcję. Ciuchy narysowane tak jak zwykle, czyli naprawdę budyniasto-pięknie ^^ Logo mnie poraziło pięknem :3 Zastanawiałam się chyba z pół godziny i stwierdziłam, że nawet męcząc się kilka dni nie uzyskałabym takiego fajowego efektu ;D Mhrr...

Do Mistake trafiło 5 zwykłych sukienek w różnych kolorach ^^ Oczywiście narysowane zostały przemrymraśnie ;3

W Yyvette butique znajdziecie 3-stronną kolekcję pełną kolorowych ciuchów ^^ Sam hendmejd oczywiście ;)

Mrrr... Czas na moje ukochane Eyene ;3 Nowa kolekcja zwie się Elegant Black i jak zwykle miniaturki są zachwycające ^.^

Na logu ForGoth nadal stara kolekcja, ale w butiku jest już nowa ^^ 7 ślicznych hendmejdów :D Miniaturki bardzo fajne.

W Evelyn zawsze straasznie podobają mi się loga ;3 Ciuchy z nowej kolekcji narysowane są oczywiście przemrymraśnie, przebudyniaście a nawet... kurde, nie wiem nawet jak można określić coś tak pięknie narysowanego! ♥.♥

Do Marvel trafiła bardzo duża kolekcja koszulek ^^ Wszystkie po 40 m$ :D

W Parisian nowe hendmejdy ;) Prześlicznie narysowane :3 Cała kolekcja po 40 m$.

Dobra, to już wszystko, co znalazłam ;) Jakbym jednak znalazła ciuch, z którym dam radę zrobić stylizację to od razu dodam notkę :D
____________________________
reklama venus.
Blog Fashion Duet, prowadzony przez Venus. i Bleach, zaprasza do czytania... NA blogu wiele ciekawostek, porad, nowości i instrukcji, a także konkursów.
                                        Odwiedź Fashion Duet!

No comments:

Post a Comment