Saturday, August 13, 2011

#2 "Co lepsze?"

Witam w sobotnie popołudnie! 
Dziś przygotowałam dla Was po raz kolejny cykl "Co lepsze?". Nie wiem, czy był prowadzony podczas mojej nieobecności. Lecz dość mojego gadania, przejdźmy do konkretów!
---
W dniu dzisiejszym przygotowałam dla Was dwie spódniczki. Pierwsza pochodzi z butiku Glamour Kills , a druga z  La Moda'y.
Na pierwszy rzut oka- identyczne! Gdy się jednak przyjrzymy, zobaczymy że spódniczka HayStella'y ma lepiej wyciętą łapkę. Nie jest to jednak jedyna różnica! Ciuszek Amet. jest droższy o 40m$! Co do miniaturek- do kupna bardziej zachęca nas ta z La Moda'y. Teraz również miniaturki są brane pod uwagę podczas kupowania. Lecz chyba nie aż tak bardzo jak cena, prawda? :) Oba ubranka są profesjonalnie wykonane, lecz u mnie wygrywa spódniczka z Glamour Kills! Wy jak uważacie? 

No comments:

Post a Comment