Thursday, May 3, 2012

Wyniki Naboru !!!

 Hej :) Dziękuję za 18 zgłoszeń do naboru, to nasz malutki rekord :) Bardzo mi miło, że niektóre osoby się nie poddają i dalej mimo, że w ostatnim naborze nie przeszły wysyłają od nas nadal zgłoszenia, jest mi z tego powodu bardzo miło. Po konsultacji z redaktorkami wybrałyśmy rekordową jak dotychczas liczbę osób, które zostają zaproszone do nas na próbny, bo aż 4!!!! 

To świadczy o tym, że osoby, które zgłosiły się do Nas miały bardzo wysoki poziom pisania i same nie mogłyśmy podjąć decyzji i wybrać tylko jednej osoby :)


 (kolejność jest przypadkowa)
Już nie pozostawiam Was w niecierpliwości w szczęśliwej (tak mi się wydaje) czwórce znaleźli się:

Vessoga- Zgłosiłaś się jako pierwsza do naboru tego samego dnia jak go ogłosiłam, to tak mi się wydaje, świadczy o twoje determinacji i lekkości pisania. twoje stylizacje narzucały najnowsze modowe trendy.

Klaudiusieek- Twoje stylizacje nie są banalne i to mi się podoba, pomysł na notkę także nietypowy i graficzne urozmaicenie tytułu notki było bardzo interesujące. Co tu dużo mówić urzekłaś nas :)

Pastela-  Twój życiorys na pewno się wyróżnia ;) Przepis na było łatwym temacie lecz stylizacje są bardzo pomysłowe i na pewno nie banalne. Nie musisz rezygnować z innych blogów dla nas :)

Obsesja.-  Kolejne pastelowe stylizacje i bynajmniej nie chodzi mi o wcześniej wymienioną redaktorkę :) Więcej tekstu i będzie cud, miód i orzeszki :)

Każda z wymienionych tu wyżej dziewczyn będzie pisała na okresie próbnym przez 2 tygodnie, myślę, że miło umilą Wam czas.
Gratuluję, a osoby, które się nie dostały zapraszam do kolejnego naboru za jakiś czas :)

Dziewczyny zgłoście się po wszystkie informacje na moje gg: 26458919

_____________________________________________
http://gleeks-news.blogspot.com/
Zapraszam na mój 2 blog poświęcony serialowi "Glee" tam także, jeżeli uzbiera się większa liczba obserwatorów, będzie nabór. :)

No comments:

Post a Comment