Tuesday, May 29, 2012

Thank you very much.

Heja. c:
Chciałabym bardzo, ale to bardzo podziękować Sabi oraz innym dziewczynom za wybranie mnie i przetestowanie na próbnym. Sabi dziękuję za wyrozumiałość, Natce za komentarze do moich notek, ponieważ dzięki nim mogłam poprawiać się w kolejnych postach. Spaghetti za to, że starałam się robiąc stylizacje bo to ty je kochasz więc nie mogłam i nadal nie mogę tego zepsuć. :D Bleach za pomysł na robienie kilku stylizacji w jednym temacie. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam? Tak czy inaczej, dziękuję za wszystko - a także za to, iż mogłam pisać na tak wspaniałym blogu. Podziękowania należą się tez ludziom, którzy komentowali moje notki. Wprawdzie wydaje mi się, że inne dziewczyny miały ich więcej ale to już trudno. c; Zobaczymy czy uda się zostać tutaj na stałe. Jeszcze raz BARDZO wszystkim dziękuję i mam nadzieję do napisania. c;

Pozdrawiam. :*

No comments:

Post a Comment