Friday, May 25, 2012

Wakacje, ahh te wakacje

  Heeeej :3 To jest mój ostatni post, ale spokojnie to tylko przed wyjazdem... Nie będzie mnie ponad tydzień, ale myślę, że będzie tu masa postów i nie będzie, żadnych rewolucji na czas gdy będę "na wakacjach".

 1 etap konkursu "exclusive" wyniki gdzieś tak około do 10 czerwca. A nasze kochane redaktorki na próbnym, także wyniki ukażą się w około takim terminie ;) Myślę, że poczekacie ten czas i nie umrzecie z ciekawości :P

 Jakby tu nie zrobić wakacyjnego posta bez takich stylizacji ! Niektóre mogą być nie strasznie plażowe, ale ogólna koncepcja jest taka :P
To zaczniemy od mało wakacyjnej lecz bardziej dziewczęcej stylizacji na każdą okazje.
 Szczerze powiedziawszy to nie wiem dla czego dodałam ten wianuszek, może po prostu mi się podoba, a może dla przełamania stylizacji, oceńcie sami ;)

Ta stylizacja napawa mnie optymizmem. Początkowo miała to być stylizacja ze strojem kąpielowym, ale ja jak zywkle zmieniłam incjatywe "w czasie tworzenia.

 To do napisania za tydzień :)

No comments:

Post a Comment