Thursday, May 17, 2012

Anonimowe osoby są fajne, kłamią w żywe oczy.

Wróciłam z podróży po Polsce. Mega, mega fajnie, zapraszam was do Kazimierza Dolnego, bo w tym miejscu się zakochałam i będę się kochać dalej.
Ogólnie 10 godzin siedzenia na dupsku może nieźle zmęczyć dlatego właśnie dostałam mega głupawy, takiej że przez 15 minut gadałam tylko i wyłącznie o bułkach. Jeszcze do tego patatajałam na moim jednorożcu, ale to pomińmy.
Anonimie, który skomentował moją poprzednią notkę: nie jestem jak Spaghetti, ona jest naprawdę ciekawą osobą, cenię jej poczucie humoru [o ile takowe posiada], ale ja potrafię być specyficzna i zmieniam się z minuty na minutę. Nie mówię, że Spaghetti jest nudna, ale mój sceptyzm i specyfizm się nie wyklucza, jednym słowem: jestem inna. A tak wgl to kocham Cię Spagh, tak baardzo. :3
Dzisiaj obudziłam się u Magdy w łóżku i kręciłyśmy filmik jak malować rzęsy na plastika, albo jak robić tosty z szynką i serem. Magda mój mały szczur wczoraj siedział obok mnie w autokarze i gadał z pluszakiem mojej koleżanki i jeszcze gadała ze ścianą i z autokarem, a także wymyśliła sobie przyjaciela Gabriela [to nie fair, Gabriel to moje ulubione imię męskie! :C]
Dobrze, kończmy, a ja przedstawię wam kolejny PRZEGLĄD SZAFY, z którego przyjdzie wam pożytek. <3


Kołnierzyk, burgundowy kolor. No dobra, powinniście jeszcze włożyć ten sweter, bo jest naprawdę boski! Pasuje do słodkiej kiecki, jak i do poobdzieranych spodni.


Butik: Parsley 
Cena: 20m$


Już teraz zauważcie, że ta teczka nie jest dla panów! Zdobi wasze odziania i nadaje im naprawdę oryginalny charakter. Powinniście się przekonać do tej typowo męskiej teczki, bo naprawdę warto.

Butik: Beetlebum
Cena: 20m$




Bufki, porządany w ostatnich czasach kolor i przyzwoita cena! Pasuje do różnych stylizacji, ładnie nadaje się do bazy i daje o sobie mocno znać. Jeżeli przekonałam was do bluzki z Epitaph to na co czekacie? 

Butik: Epitaph
Cena: 20m$




Fanta zrobiła te spodnie, a najłatwiej robi się z nimi rockowe stylizacje. Jeżeli nie masz tych spodni popełniasz modowy grzech! A więc leć do Beetlebum!

Butik: Beetlebum
Cena: 20m$





Bluzka od Gabryli powinna teraz zdobić waszą klatkę piersiową! To przewiewne cudo pozwoli ci odetchnąć z ulgą, że dobrze wyglądasz.

Butik: Laughs
Cena: 10m$




A teraz część wypalająca oczy, proszę was bardzo i dziękuję, że poświęciliście się ostatnim razem. Mam nadzieję, że protezy oczu są dostępne na rynku...

buty, makeup, pierścionki, papieros - Oficjalny Butik
spodnie - Vo Anne
bluzka, szal - Parsley 
teczka, okulary - Beetlebum 

torba, bluzka - Parsley
kurtka, spodnie, skarpetki, buty, pierścionki - Beetlebum
okulary, bandanka - Insanity
tunele, papieros, naszyjnik - Oficjalny Butik

spodnie, buty, pierścionki - Beetlebum
teczka, szal - Oficjalny Butik 
bluzka - Epitaph
okulary - Insanity 
opaska - Parsley

Tym samym muszę się z wami pożegnać. Notkę napiszę za około dwa - trzy dni, więc wyczekujcie z niecierpliwością. Lubię słowa krytyki jak i pochwały. To zawsze motywuje do dalszej pracy i dzięki innym ludziom wiesz co masz poprawić, a co jest Twoją mocną stroną. 
Dzięki. Do zobaczenia. :3 

No comments:

Post a Comment