Wednesday, May 23, 2012

Vecia wam zrobi rozgardiasz i chyba zmieni nick.

Cześć, Veci znudził się nick i chyba zmieni go na jakiś fajniejsiejszy. Może jakieś pomysły? Jesteście bardzo oryginalni, więc na sto procent coś wymyślicie. Na początku byłam Nooele, teraz Vessoga. I co ja mam zrobić? Chyba zmienię sobie nick na 'skarpetanasuficie' albo 'moja_ślina_to_klej562'. Niestety to nie jest fajniesiaste i muszę orzec, że Zenon [moja ściana] znowu się na mnie obraziła, a matka znowu chciała posłać mnie do psychiatryka. Cóż nic nie poradzę, że nie mam przyjaciół. Moim jedynym zaufanym przyjacielem jest Zenonek, jego żonka Zocha i mój pies, na którego ostatnimi czasy mówię Zenuś. Zenuś ostatnio gadał ze mną o wegetarianizmie, weganizmie i wyścigach konnych [praktycznie tylko ja mówiłam, a on mnie słuchał] i w końcu znudziło mu się konwersowanie ze mną i wyrwał się z moich rąk. Do tego ostatnio kupiłam mamie krem do golenia zamiast lodów, ale cóż poradzę na mój mózg, który jest nieaktywny od jakiś 7347345 lat?
Skończmy gadać o pierdołach, miałam gadać o Chausette, ale nie mam jakiś tam tematów zbytnio. :C Powiem, że Chau to utalentowana graficzka i bardzo kosiusiam jej projekty, ot co jestem z nią w Bitwie na Style. Jeszcze powiem zdanie o Spaghetti iż bardzo kosiusiam ją, jej stylki, jej projekty, jej charakter, kocham ją od stóp do głów i wiesz co Spaghetti? Znam twój pesel, zniszczę Ci chatę!

Jezu za dużo tekstu, nikt tego nie przeczyta. ; xx


Idealna, brzoskwiniowa marynarka, gładka. Idealnie nadaje się do długich spódniczek, przetartych dżinsów czy do szpilek. Radzę ją mieć w szafie, bo to totalny must have! 
Butik: La Moda
Cena: 80m$





Stara, dobra bluzka z Beetlebum w motyw nieba. Dobrze komponuje się z spódnicą jak i z spodniami, idealna do wiosennych stylizacji. Na elegancko, na sportowo, róbcie z nią co zechcecie. 
Butik: Beetlebum
Cena: 5m$





Bluzka, bluzeczka. Ciekawy, soczysty kolor sprawia, że chcesz ją mieć! Pięknie dopełnia ją żółć lub czerwień! Przekonaj się sama, nie daj się prosić i wskocz w ten ciuch, a nie pożałujesz! 
Butik: Gothica
Cena: 5m$





Krótka, z modnym marynarskim motywem, idealnie leżące na Twojej modelce! Zrobisz furorę zakładając ją do długich spódnic i spodenek z wysokim stanem. Taka bluzeczka to tylko nad morze! 
Butik: Cropciana
Cena: darmoszkowe cudo, ojoj. : o 





Kocham Cię bardzo za te spodnie, Chau. <3 Idealnie nadają się do jesiennych stylizacji, a samo ich połączenie z pomarańczowymi odcieniami i motywem kwiatów, wygląda wspaniale. :3 Macie jeszcze wiele innych kolorów.
Butik: Recolored
Cena: 40m$




koszulka, makeup, kotwica, kopertówka, piegi - Oficjalny Butik
spódnica, pierścionki, buty, kolczyki w wargach - Beetlebum
naszyjniki krzyże - Insanity

koszulka - Laryngitis
kolczyki, kamizelka, buty, torebka - Beetlebum
piegi, papieros, naszyjnik - Oficjalny Butik


przedłużenia, pierścionek - Oficjalny Butik
teczka, naszyjnik - Beetlebum
spódnica - Cheerful [huehue reklamuję się i swoją spódnicę ]:>]

Jeszcze dodam o moich ocenach. Na tamto półrocze miałam 4.80, a teraz mam cztery 3, dwie piątki, a reszta to 4. Trzeba pozbierać dupę i wziąć się za oceny, bo trzeba. Taki sobie argument. Ale to dopiero  pierwsza gimnazjum, to może sobie odpuszczę. :33

Pamiętajcie o nicku!

No comments:

Post a Comment