Wednesday, May 9, 2012

Nienormalnym fajnie być.

Cześć!
Mam właśnie przerwę w uczeniu się na sprawdzian z geografii i pomyślałam, że coś napiszę. Sprawdzian się szykuje naprawdę trudny, mam  do przerobienia jeszcze 3 tematy, nie wiem czy ogarnę, ale co tam. Najwyżej ściągę się zrobi, a jak!
Dzisiaj nastąpił ten przecudny dzień w którym skończyła mi się kara. O, jak dobrze, w końcu nie będę musiała po cichu naciskać w klawiaturę, i patrzeć czy mama się nie zbliża do mojego pokoju. Chociaż jeszcze telefon muszę odzyskać, ale dostanę go dopiero wtedy, jak dobrze napiszę sprawdzian z geografii. A zamiast się uczyć- piszę. Jakoś się uda może. :) Nadzieja matka głupich, jak to mówią.

Na dzisiejszą notkę przygotowałam trzy stylizacje. Dwie z jednym, tym samym ciuchem.
Wybrałam:

 Każdym znane, i uwielbiane spodnie Od Royal Guste ♥ za jedyne 5m$!

A oto stylizacje z właśnie tym ciuchem:

                            
Pomarańczowy fajnym kolorkiem jest, i właśnie z nim stworzyłam tą stylizację. Kreacja nadaje się zarówno na imprezy, jak i spotkania w gronie rodziny. Po prostu ordżinal. Te świetne włosy wyszły już z mody na fs, ale mi podobają się nadal.

Kapelusz- Recolored ♥
Bluzkocoś (szczerze mówiąc nie wiem co to jest)- Pearl
Sweterek/kurtka- Royal Guste ♥
Torebka- Oficjalny Butik
Bransoletka-♥ Black Banana
Pierścionek-Pearl
Buty- Beetlebum


I następna:
                           


Początkowo nie miałam pomysłu na notkę, ale gdy tylko stworzyłam tą stylizację pomyślałam, że fajnie byłoby ją tutaj umieścić. I włala. Miało być czarno białe, ale czy do końca jest? tego nie wiem. Chyba jestem daltonem, bo nie wiem czy ta bluzka jest biała czy kremowa. Wybaczcie.

Bluzka-▲Beetlebum
Naszyjnik-Glenature ♦
Bransoletka-Glenature ♦
Torebka- Oficjalny Butik
Buty- ♤Parsley

A teraz pokażę Wam co stworzyłam z kilku rzeczy z nowej kolekcji Fanty, oraz kilku tam innych ciuchów. Bardzoo, bardzo, bardzo podoba mi się ta nowa kolekcja w Beetlebum, tak btw.

                          ScreenShooter
Już widzę komentarze 'Nie podoba mi się ostatnia stylizacja', 'Tą ostatnią mogłabyś sobie odpuścić'. A właśnie, że sobie jej nie odpuszczę. Co prawda, to prawda- dziwna jest, jak to ładnie podsumowała Obsesja. Zgadzam się, jest dziwna. Dlatego inna, a u mnie inne=fajne. :)

Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie pisałam notki w takim stanie jakim jestem teraz. Jakaś taka naburmuszona dzisiaj jestem, nic mi się nie podoba. To może przez tą pogodę? nie, nie dzisiaj ładnie w miarę było. Obiecuję poprawę w następnej notce, i przepraszam za tą.

Wracam do geografii, bo już po 10, cześć! :3




No comments:

Post a Comment