Sunday, May 6, 2012

Kochanie, zmień koszulkę. Nosisz ją kolejny dzień!

Witajcie!

Dzisiaj ujrzycie pierwszy post w moim wykonaniu na Exclusive, mam nadzieję, że też nie ostatni. Na początek chciałam się przedstawić, choć większość z Was pewnie mnie zna, czy kojarzy. Otóż, jestem Monika, a mój nick na fs'ie to Pastela. Zostałam tutaj redaktorką na okres próbny i wybrałam sobie dział 'Na kilka sposobów'. Jako, że to moja pierwsza notka, proszę o wyrozumiałość, jak i konstruktywną krytykę. Postaram się żeby notka była ciekawa :)

Na tę notkę wybrałam:

Bardzo ładnie narysowana spódniczkę z ▲Beetlebum, która ma złote elementy i fajny krój.






A teraz stylizacje:

                   ScreenShooter
Tutaj połączyłam spódniczkę z krótką, elegancką bluzeczką. Dodałam do niej kołnierzyk, aby była bardziej urozmaicona. Dodatki wybrałam czarne, pod kolor spódniczki. Ogółem stylizacja jest ciekawa, i zrobiona z dość ciekawych elementów garderoby. Buty miały być białe, pod kolor bluzki i kołnierzyka, niestety takiego koloru nie znalazłam, więc jest podobny :)

Kołnierzyk- ▲Beetlebum
Naszyjnik- Glenature 
Bluzka- ▲Beetlebum
Bransoletka- ♥ Black Banana
Pierścionek- Vo Anne
Kawa- ♥ Black Banana
Buty- ▲Beetlebum


                         ScreenShooter
 Jak widzicie, zmieszałam tutaj dwa różniące się od siebie style. Z jednej strony, stylizacja jest elegancka. Natomiast z drugiej bardziej sportowa i prosta. Muszę powiedzieć, że jestem dość zadowolona z tej stylizacji, ponieważ wcześniej nie udawało mi się takowej stworzyć.


Naszyjnik- ▲Beetlebum
Bluzka- ▲Beetlebum
Pierścionek-  Vo Anne
Katana- ▲Beetlebum
Rajstopy- Oficjalny Butik
Skarpety- ▲Beetlebum
Buty- ▲Beetlebum






                              ScreenShooter
Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że stylizacja jest dla odważnych. Nie każdy by się tak ubrał, i właśnie to robi ją wyjątkową. Nie ma w niej za wielu dodatków dlatego, że przez nie modelka staje się choinką. Duża i ciężka torebka fajnie wpasowała się w tą kreację.


Bluzka- ▲Beetlebum
Torebka- ▲Beetlebum
Buty- ▲Beetlebum
Okulary- Insanity
Kolczyki- ▲Beetlebum

Jutro do szkoły. Strasznie mi się nie chce iść po tym długim weekendzie. Jeszcze Zemstę przeczytać muszę. Po co komu powojenna, dziwna lektura, z mnóstwem słów, których nie znam?
Jakby komu mało było, to się uczyć z niemieckiego muszę, bo nauczycielkę dziwną mam i mnie ciąąągle pyta :C

Na tym kończę notkę, z myślą, że nie była taka zła, i dało się ją przeczytać.  Życzę miłego wieczoru i w ogóle :)

No comments:

Post a Comment