Tuesday, May 8, 2012

Moje życie byłoby piękne, gdyby nie matematyka...

Siema koty! Więc mam na imię Klaudia, a na FS znajdziecie mnie jako klaudusieek. Będę pisała tu na okres próbny. Dziś przygotowałam dla Was "Przegląd szafy". To moja pierwsza notka tutaj, więc liczę na wyrozumiałość, no ale pewnie jakiś hejter się znajdzie. Przepraszam, że nie napisałam tej notki wczoraj, ale nie mogłam znaleźć dłuższej chwili, by to zrobić.

Co do tytułu... Jak do cholery można zadawać tyle pracy domowej z matematyki? -.-

Dziś przygotowałam kilka moich ulubionych ciuszków wraz ze stylizacjami :)

Pierwszy ciuch to cudowna bluzka z kołnierzykiem i wyciętymi ramionami *.* Bardzo łatwo stworzyć z nią fajną stylizację. Na dodatek jest darmowa.


Sklep: ▲Beetlebum
Cena: 0 m$ ^.^




Kolejna zdobycz to świetnie narysowana kurtka. Właściwie, świetnie to mało powiedziane. I kolejny darmowy ciuch, hohoho ^.^



Sklep: ▲Beetlebum
Cena: 0 m$




Zacna sukienka, nie sądzisz milordzie? Muszę przyznać, że lubię tworzyć stylizację z tym ciuchem :)

Sklep: Epitaph
Cena: Kurde, kolejny darmowy ciuch ;d






Kocham tą kokardę. Dosłownie. Uniwersalny kolor sprawia, że pasuje do wielu ubrań :)


Sklep: ▲Beetlebum
Cena: Nie za dużo tych darmówek dzisiaj?




Cudownie narysowane futerko. Wręcz idealne *.* Co tu więcej mówić.

Sklep: BussyChocolate ♥
Cena: 20 m$ (wreszcie nie za darmo ^.-)








Ostatnią rzeczą jest ta właśnie świetnie narysowana torba. Myślę, że warto mieć ją w swojej szafie.


Sklep: ▲Beetlebum
Cena: 40 m$




No i te nieszczęsne stylizacje:




Spodnie, bransoletka - ▲Beetlebum
torebka, rzęsy - OB
pierścionek -  My shop:)
buty - ♤Parsley
opaska - Insanity


------------------------------------------------------------------

buty -  Insanity
kawa -  Black Banana
biżuteria, piercing▲Beetlebum

-------------------------------------------------------------------------

buty, zakolanówki, bluzka, łańcuchy, bandana w panterkę - ▲Beetlebum
bransoletka - Epitaph
okulary - Insanity
spodenki - Paper Moon


No comments:

Post a Comment