Tuesday, May 10, 2011

Pomysł na modelkę na zwykły dzień.

Stylizacja na zwykły wiosenny dzień.
Dzisiaj całkiem słonecznie, trochę wiaterek powiewa dlatego postanowiłam zrobić stylizację tego typu. Dałam podkoszulkę czarną, dłuższą do której dopasowałam jasno niebieskie rurki. Całkiem fajnie się zgrały. Do tego nałożyłam na modelkę kurtkę/bluzę, która posiada niebieskie i czarne elementy, a także odcienie innych kolorów. Na sam koniec buty. Są to czarne trampki. Ogółem stylizacja typowo wiosenna. Jest to mój pierwszy pomysł więc czekam na komentarze. Jestem otwarta na krytykę :)

To teraz dam wam listę, gdzie co można kupić.
Czarna koszulka - GosiaStyle...

Niebieskie rurki - GosiaStyle...

Kolorowa bluza/kurtka - Waclawa's

Czarne tenisówki - Banana Republic

Pozdrowionka i do kolejnej stylizacji :)

No comments:

Post a Comment