Monday, May 2, 2011

Kopiara

Witam. Powiem szczerze, że przynajmniej ja nie jestem zadowolona. Panna Duff16 która skopiowała dosłownie naszego bloga nie ma po prostu wstydu! Chciałam to zrobić bez rozgłosu, ale ona raczej tego nie chce, bo usuwa wszystkie moje komentarze. Myślę, że będziecie ze mną lojalne, inne obserwatorki. Proszę o wsparcie.
Osoba wspomniana przeze mnie wcześniej, po prostu skopiowała naszego bloga. Osoba ta bedzie na czarnej liście na naszym blogu, przez co nie może brać udziału w konkursach, odbierać FP, zostać kimkolwiek na naszym blogu, zakupić reklam i o wiele więcej... Masz kochana czas do jutra aby usunąć to, co skopiowałaś z mojego bloga albo pisze do Bloggera, a oni usuną ci bloga( nie grożę ci tylko informuję) Oto dowody:





Od początku istnienia bloga mam Fp czyli FashionPointy co oznacza po polsku Fashion Punkty.

dowód 2
Jeszcze miała czelność pisać to co podkreśliłam czerwoną kreską. Oczywiście Fashion Top Model to był nasz pomysł, który mamy już około 4 miesiąca jak i nie dłużej...

Dowód 3
Partnerzy najnowsza nowość na blogu. Już zdążyła to skopiować ;/

Jeśli zobaczę na innych blogach to, co u nas jest, to autorka takiego bloga idzie na czarną listę i pojawi się o tym fakcie odpowiedni wpis na blogu.

No comments:

Post a Comment