Thursday, May 12, 2011

Lekcja stylu

Witajcie :) Dawno nie było Lekcji stylu, bo ja (Spaghetti) nie miałam zbyt wiele czasu - w poniedziałek była akcja z wózkiem z Biedronki, we wtorek karuzela, w środę dodatkowy anglik... Nie będę tu tego wszystkiego opisywać, bo to nie ma nic do tematu notki ani w ogóle do bloga, poza tym nikogo to nie obchodzi. Dzisiejszy strój może wyglądać nieciekawie, bo czuję się dziś opuszczona i oddziałuje to na moje poczucie stylu (buhahahaha! Ja mam jakieś poczucie stylu?). Poza tym nie mogę sobie wybić z głowy pewnej piosenki...
Dobra, nie ględzę już tylko zabieram się za notkę (oby tylko Sabi i Patriska mi wybaczyły ględzenie i długą nieobecność ^^)

A, jeszcze chciałam pochwalić cudowną kolekcję ręcznie rysowanych spodni w butiku Sabi :) Wszystkim wychodzą ciuchy, tylko mi nie... Moje życie jest bez sensu!

Stylizację stworzyłam do tej oto króciutkiej sukienki z OB:


 Plusy:
+ idealnie dopasowana do ciała modelki
+ ślicznie pocieniowana :3
+ wycięta łapka
+ nadaje się zarówno do eleganckich stylizacji, jak i do strojów na codzień
+ odcień pasujący do prawie każdego koloru

Minusy:
- dość droga (10 glamsów)
- tak dobrze dopasowana, że nie można zakładać do niej rajstop/legginsów/spodni, które troszkę odstają od ciała modelki (wtedy rajstopy/legginsy/spodnie wystają z boku i nieestetycznie to wygląda)
- bardzo krótka

Oto i moja stylizacja:
(nie zwracajcie uwagi na twarz - ona zawsze jest paskudna ;))

Kolczyki - Waclawa's
Sukienka - Oficjalny butik Fashionstyle.pl
Bransoletki - Oficjalny butik Fashionstyle.pl
Legginsy - Paradise ♥
Rajstopy - BussyChocolate ♥
Buty - Oficjalny butik Fashionstyle.pl

No comments:

Post a Comment