Tuesday, May 31, 2011

Marchef w butonierce.


Witam wszystkim. Zapewne zadajecie sobie pytanie "co to za tytuł >.<"
No więc tutaj macie rozwiązanie:

Dziś przyszła pora, abym zrobiła lekcję stylu. I już mówię/piszę- oceniam obiektywnie. NIE kieruję się własnym stylem. No to zaczynajmy.

Airadusia 
(dobrze napisałam? :)

Pierwsze wrażenie: No więc od razu rzuciły się w oczy te włosy. Nie będę owijać w bawełnę- na rzygi mi się zebrało. Wyglądają jakbyś ich nie myła. Dosłownie. 

Twarz: Oczy to jedne z moich ulubionych. Różowy makijaż ślicznie zgrywa się ze strojem. Usta jak najbardziej pasują. Zmieniłabym tylko nos- FS'ową zmorę (nie licząc tego zielonego...) O włosach już mówiłam więc... 7/10 p.

Ubiór: Wszystko mi się kolorystycznie zgrywa. Tylko mam zastrzeżenia to tej bluzki/spodni. Bluzka mogłaby być dłuższa, albo spodnie z wysokim stanem. 8/10 p.

Dodatki: Czy mogę buty zaliczyć do dodatków? :) No chyba mogę. GDZIE JE KUPIŁAŚ?! Są świetne. Idealnie dopasowane i tło też doskonale wycięte. Opaska mogłaby być wyżej, a do łańcuszka nie mogę się przyczepić. Dodałabym tylko torebeczkę. 7/10 p.

RAZEM: 22/30 p. 
 Czyli chyba dobry z plusem. 

Rada: Zmień włosy, do reszty nie mam zastrzeżeń. 

Do Sabi:
Czy masz jakieś rady, dotyczące oceny? Mam je prowadzić w inny sposób, czy mogą zostać takie, jakie są? 

Pozdrowienia wszystkim ^^
Paa <3


No comments:

Post a Comment