Tuesday, May 3, 2011

Na kilka sposobów #1


Cześć! Dzisiaj zaczynam nowy cykl, który nazywa się Na kilka sposobów. Polega on na tym, że wybieram jeden element i robię z nim kilka stylizacji w różnych stylach. Dzisiaj wybrałam czerwo
ne spodnie z Gosiastyle... Oto one:

No dobrze. A teraz czas na stylizacje:

Pierwsza stylizacja jest elegancka. Poszłam w prostotę - nie dodawałam wielu dodatków oprócz naszyjnika i kwiatu we włosach. Starałam się ją zrobić jak najprościej, by nie przesadzić. Mam nadzieję, że mi się udało.
Druga stylizacja jest uniwersalna. Myślę, że można taki zestaw założyć naprawdę wszędzie. Miałam problem z doborem butów. Mam nadzieję, że te, które wybrałam nie wyglądają tak źle.
Ostatnia z moich propozycji jest w stylu rockowym. Jak się Wam podoba:

STYLIZACJA 1:
Koszulka - Miu Miu
Torebka - Pearl
Buty - Gabby's Couture
Kwiat we włosach - Banana Republic
Naszyjnik - Pixela

STYLIZACJA 2:
Bluzka - Banana Republic
Buty - Mango
Marynarka - Gosiastyle...
Szalik - Banana Republic
Bransoletka - Banana Republic
Pierścionek - Pearl
Torebka - Mango

STYLIZACJA 3:
Bluzka - Mango
Buty - Mango
Okulary - Malum
Pasek - Malum
Kapelusz - Banana Republic
Torebka - Mango
Pierścionek - Pearl
Pierścionki - Banana Republic
Bransoletka - Pearl

Mam nadzieję, że na innym blogu nie było czegoś takiego. (;

No comments:

Post a Comment