Friday, February 17, 2012

Sielanka feriowa nadal trwa...

 Hej... Ale to szybko minęło, a już prawię połowa ferii za nami. Jak ja lubię się wysypiać i spać do 11, a później cały dzień się lenić. Nie no nie uważajcie, że nic nie robię, no dobra to chyba prawda :D Niecierpliwie oczekuję na środę wtedy wreszcie 15 odcinek Glee będzie się działo. Ja chyba zabije tych z FOX, jak mogli przerwać emisje na 7 tygodni !! Ufff.....

 Po moich narzekaniach, chyba czas przejść do notki ;) Nie wiem czy ostatnio podobało Wam się to urozmaicenie przy stylizacjach bo nikt o tym nie pisnął słówka, więc dalej Was będę męczyć :P

Ciuchem dzisiejszych badań będzie śliczna koszula z Waclawa's w bardzo przystępnej cenie 40 m$

 A oto stylizacje:
Chcieliście to macie, gdzie kupiłam ciuchy:
 1 stylizacja
płaszcz Evelyn
pasek OB
naszyjnik Smart Line

 2 stylizacja:
bransoletka  Smart Line

Jak zwykle dwie stylizacje w odmiennych stylach. Z pierwszą trochę zaszalałam i dodałam tą ekstrawagancką spódnice z nowej kolekcji Fantie. Spódnica bardzo mi się podoba w realu na wystawie sklepowej pewnie bym jej nawet nie zauważyła, ale fs to co innego :) Druga stylizacja stworzyła mi mniej problemów z doborem do niej rzeczy, chodź nie lubię robić stylizacji ze spodniami.

I taki mały spoiler mojej nowej kolekcji, która z jakiś  czas będzie w butiku.

No comments:

Post a Comment