Friday, February 10, 2012

Piątkowa normalność i 1 metamorfoza

Hej :) Wreszcie ferie !!!!! Jak ja to kocham :P Wszyscy już w poniedziałek wracają do szkoły lub już wrócili,a ja mam dopiero ferie. kocham to uczcie haha :)
  Za niedługo zabiorę się za odkopywanie się z pod waszych zgłoszeń po nagrody, więc bądźcie cierpliwi ;)

To dziś zacznę typowo od mojego działu, a pod koniec zrobię pierwszą na blogu metamorfozę, obym tego  nie zepsuła :P

Dziś "Na kilka sposobów" zrobię z dość prostą, a za razem pasującą na każda okazje bluzką, ze sklepu Parisian. Ciuch pochodzi z najnowszej rysowanej kolekcji, która jest dosyć ładna :3


                   
                                   Dziś zaszalałam i dodałam coś nowego, czyli porównanie 2 elementów stylizacji. Jeżeli podoba Wam się to coś obok stylizacji, to piszcie, a ja będę robić to częściej, póki co tak tylko dodałam, aby  było troszkę inaczej :)

W pierwszej stylizacji, na podaną wyżej bluzkę dodałam bardziej oryginalną bluzkę od Fantie, myślę, że dodało to troszkę niepowtarzalności.  Jak pewnie zauważyłyście jestem wielką fanką torebek z butiku Parsley ♥. Poprzez ich dodanie czuję, że stylizacji "na co dzień" nic nie brakuje. Gorąco je polecam do tego typu stylizacji :) Druga stylizacja podoba mi się mniej, jakoś nie wiem nawet dla czego.. Po prostu chyba lubię bardziej szkolny styl :)

No dobra teraz czas na metamorfozę :) Jako pierwsza osoba do metamorfozy do kart historii zapisuje się Mayela. Na początku wszystkie etapy metamorfozy, a na końcu cały efekt :)

1.  Twarz
 Twarz jest dosyć ładna i niecodzienna. Jedyną rzeczą, którą bym zmieniła to usta (na screenie powyżej nie wygląda to, aż  tak źle jak na fs). Proponowałabym troszkę mniejsze usta o innym wyrazie twarzy:
 Wybrałam takie usta:

 (Nie podam strony bo u mnie cały czas zmieniają swoją pozycję :))

2. Strój

Jak dla mnie strój jest nijaki i praktycznie nic do siebie nie pasuje. Widzę, że bardziej preferujesz styl sportowo-elegancki, więc będę się na tym opierać.

 Oto jak wygląda całościowo metamorfoza:























Co myślicie o efekcie, po i przed ?:)

No comments:

Post a Comment