Wednesday, February 1, 2012

Już jestem, czekaliście?

Cześć wszystkim. :) Przepraszam, że w ostatnim tygodniu mnie nie było, jednak dla mnie był to ostatni tydzień przed feriami, więc miałam dużo pracy. Nauczyciele chcieli nam iść na rękę, większość sprawdzianów, kartkówek etc. zrobili przed przerwą zimową.
Cieszę się, że się o mnie martwicie. Dostałam nawet wiadomość, czy ze mną w porządku, bo ostatnio mnie nie ma. Tak więc przybywam do Was po krótkiej przerwie!

○ Stylomierz ○
Kolejka do ocen się wydłuża, trzeba więc wziąć się za ocenianie. Nie chcę, żebyście długo czekali. ;)
Tak więc na pierwszy ogień GwiazdaEstrady. 
Stylizacja na ogół poprawna, jednak na dziada Ci tutaj ten papierek na sznurku (?). Zestaw w nieco ostrzejszym klimacie, ja takie lubię, jednak tutaj troszkę nudno. Czerń-biel to dosyć łatwe połączenie, mało zaskakujące. Może zostawmy już strój, a weźmy się za twarz. Nie przepadam za połączeniem tej karnacji z tym odcieniem włosów. Wyglądasz jak solarka, nienaturalnie. Poza tym nos jest mało widoczny. Oczy i usta- nie mam min nic do zarzucenia. Nie jest źle, ale najlepiej tez nie jest, tak więc dostateczny
 
Druga w kolejce jest Rianka321. W Twojej stylizacji, pierwsze co mi się rzuciło w oczy to ten naszyjnik. Na koszulce mamy już nadruk, wisiorek jest zbędny. Buty i szalik pasują do siebie, jednak spodnie są jak z du*y wzięte, nie pasują do niczego. Sweterek też mogłaś sobie odpuścić, zasłania koszulkę i jest w innym odcieniu niż torebka. Co do torebki- ujdzie. Tak więc twarz... twarz jest fajna, włosy trochę zlewają się z sweterkiem, ale okej. Daję +dostateczny.
 Znowu GwiazdaEstrady? No nic, tak wyszło. Twarz jak już pisałam wcześniej mi się nie podoba, a strój... składa się raptem z 4 elementów. Nie postarałaś się, ale trudno. Ogólnie (jak ja lubię to słowo) pasuje do siebie prawie wszystko. Prawie, no właśnie, tym prawie są buty, które są w innym odcieniu niż sukienka. Nudno, nic ciekawego. Nie pozostaje mi nic innego, jak dać -dostateczny.


EDIT:
Dobra, dodałam plusik do dwójeczki i minusik do trójeczki.

No comments:

Post a Comment