Wednesday, November 23, 2011

Widzisz, życie to ja i ty.

Kiedy zimno na dworze, a ja powinnam uczyć się włoskiego i gery... siedzę przed komputerem. Tak, po godzinie spędzonej nad matmą mam dość. Dzisiaj "Prosto z wybiegu" i ocena stylizacji natki1224, bo koleżanki mamab34 nie byłam w stanie znaleźć. :< Mam nadzieję, że się nie obrazisz.




○Stylomierz○
Panno nati1224, jakoś moje pierwsze wrażenie nie jest dobre, a dlaczego? Jak ja mogę ocenić stylizację składającą się z zaledwie czterech elementów, na dodatek źle dobranych? Ubrania nie tworzą ze sobą całości, wyglądają, niczym byś je na siebie wrzucała w pośpiechu, nie patrząc, co wkładasz. Oczy są podkrążone, wyglądają jakbyś zarwała nockę, bluzka zlewa się z karnacją, przez co jej prawie nie widać. Każdy ciuszek jest w innym kolorze, NIC do siebie nie pasuje. Niedostateczny

----------------------------------------------------------------------------

○ Prosto z wybiegu ○
Marka Yes świętowała wczoraj swoje 30. urodziny.

Na imprezie z tej okazji pojawiło się sporo znanych twarzy. Były dziennikarki - Anna Popek, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, której już bardzo dawno nie widzieliśmy na salonach. ~kozaczek.pl
Dzisiaj spróbuje odtworzyć stylizację córki Tomasza Zubielewicza.


  1. sukienka: Waclawa's  
  2. okulary, bransoletka: Banana Republic ♥
  3. buty, torebka: Evelyn
  4. kamizelka: Lights
  5. rajstopy, pierścionek: Parsley
Czy Waszym zdaniem udało mi się odtworzyć ten zestaw? Co o nim sądzicie?
--------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment