Sunday, November 27, 2011

Hurtowo.

 Biola, anglik, kilka godzin siedzenia i kucia na kartkówkę oraz sprawdzian. Jednak po mojej ostatniej piątce z matmy nie ma dla mnie nic niemożliwego. ;d Coś czuję, że ze mną coraz gorzej. Jestem "niewyraźna" i boli mnie szyja, ale to chyba przez to, że wczoraj z koleżanką tańczyłyśmy pogo. Cieszcie się i radujcie, że nas nie widzieliście. 
Wiedzcie jednak, że wczoraj zamiast moich ulubionych "Pamiętników..." leciała jakaś Formuła, czy coś. Szefowie Poslatu strzeżcie się! Jak dzisiaj nie polecą, to niech was Dariusz!
No, jednak dość mojego ględzenia, bo dziewczyny czekają :D

Na pierwszy ogień asiam33. Zaraz co mi się rzuciło w oczy to.. deszcz. Jest tu ZUPEŁNIE i CAŁKOWICIE niepotrzebny. Stylizacja jako tako mnie nie zachwyciła. Podoba mi się jednak to, że zostałaś przy jednym wzorze, często dziewczyny robią kompletny misz-masz. Kolejnym plusem jest fajny kolor włosów. Modny dodatek- mianowicie zegarek uzupełnia tę pustkę. Na ogół poprawnie,
bardzo dobry, na zachętę. Następnym razem liczę na więcej. 
---
Teraz miałam ocenić rebelde1234, jednak gdy zobaczyłam stylizację, to ujrzałam identyczną do TEJ, którą już oceniałam. Dlatego nie będę się powtarzać. Jeśli ktoś zainteresowany to ocenę może sobie przeczytać jeszcze raz. 
---
Ollussiaa, patrzę sobie na zestaw i doszłam do wniosku, że jest okej. Torebka pasuje do butów (ponoć robią tak babcie, jednak tu to pasuje), kolczyki są śliczne, spodniom nie mam nic do zarzucenia. Wisiorek jednak mogłaś sobie odpuścić, tutaj jest zbędny. Tak, do stylizacji zbytnio nie mam nic, jednak biorąc pod uwagę twarz, mam kilka uwag. Oczy są fajne, jednak takie "puste". Mogłaś je pomalować, nos jest brzydki- nie wiem jak to inaczej określić. Może o- FS'owa zmora. Włosy upięte w kok są fajne.. nie wiem, co tu dużo pisać, bardzo dobry
---
Napisałam to, co miałam. Teraz idę się uczyć... :< Do ponownego posta! 
EDIT: Pozmieniałam. Ugięłam się. xd 

No comments:

Post a Comment