Friday, November 11, 2011

Chciałem kiedyś zmądrzeć, po ich stronie być. ..


Dżizas! Kochani, jeszcze wczoraj było wejść prawie 80 000, a dziś jest już ponad!
Serdecznie dziękuję, że jednak o nas pamiętacie i ciągle odwiedzacie naszego bloga, jestem taaaka szczęśliwa!
W nagrodę mała loteryjka. Wybierzcie sobie numerek od jeden do dwadzieścia. Pod PRAWIE każdym znajdziecie nagrodę. Najwyższa będzie pakiet glamsów, a w najgorszym wypadku.. nic. Proszę nie powtarzać numerków!

A teraz długo wyczekiwane wyniki w konkursie dla obserwatorów..
Przepraszam dziewczyny, że z tym zwlekałam, ale szkoła zawala mnie sprawdzianami, kartkówkami i pracami domowymi.. loool. No, ale już nie przeciągam.
*bębenki, trąbki*
Proszę o oklaski, konkurs wygrała... 
Cava!



Twoja stylizacja naprawdę się wyróżniła na tle pozostałych. Gratuluję ;)
Przypomianm, że w nagrodę otrzymujesz zamówienie-limitkę od Fantie, 30FP i tygodniową reklamę w pasku bocznym. Wszystkim dziewczyną bardzo dziękuję za udział.

*po zamówienie zgłoś się do Fantie, FP zostaną dodane przy podliczaniu. 


○ Stylomierz ○

Dzisiaj oceniam użytkowniczkę GwiazdaEstrady . Było przy Twoim nicku jakieś x2 o.0 
No ALE do rzeczy. 
Eee.. nie jestem jakoś specjalnie zachwycona. Pojechałaś, że tak powiem "po bandzie". Stylizacja jest banalna i nieciekawa. Na dziada ten parasol. Nie wiem co tu pisać. Jest nudno i mogłas się dwa razy zastanowić, zanim to wysłałaś. Nie będę lać wody, nieciekawie. Twarz nie najgorsza, aczkolwiek nią tu nic nie zdziałasz. Nie ma tu jakoś wielkich błędów, poza parasolką. Dostateczny, moim zdaniem.

No comments:

Post a Comment