Thursday, November 17, 2011

W czwartkowy ciekawy dzień

 Hej :) Nie ma to jak dostać 3 z biologii : D Ogarneła mnie kompletna strata czasu. W środę chciałam pisać posta na wtorek i o mało co bym się tak spakowała. Jak ja kocham swojego neta, akurat wczoraj napalona wróciłam do domu. Od razu zaglądnełam na komputer i cooo.... net działa z powalająca prędkością więc musiałam się powstrzymać (niestety) i dziś (dopiero) oglądnełam swój ukochany serial (czyt. Glee :))

Jestem bardzo, bardzo usatysfakcjonowana bo będzie nasze godło na koszulkach piłkarzy. ! I o to mi chodziło :)

Dobrze, po wstępie i wyżaleniu się komputerowi (bo i tak tego wstępu nikt nie czyta). Czas na faktyczną treść notki :)
A jednak go nie będzie. Na fs jest pełno błędów po tym jak serwer padł. Które wam przybliżę, jeśli ktoś ich jeszcze nie zauważył. Myślę, że za niedługo zostaną naprawione. (Piszę tylko parę bo ich jest, strasznie, strasznie dużo)

Pierwszym, ale mało dokuczliwym to, to, że pisze, że mam 0-we  miejsce w rankingu. Co mija się z prawda bo to nie możliwe :)
Kolejnym, bardzo, bardzo uciążliwym błędem to brak modelki w naszych garderobach. Przez ten błąd oczywiście nie możemy przebierać naszych modelek i niestety lub stety nie mogłam dzisiaj zrobić "Na kilka sposobów".
Także nie można kupować jedzenia w spożywczaku, gdyż po kliknięciu na wybrany produkt pisze tak:
Jest także wysyp błędów. Nie można jeść, bo strona do lodówki się nie otwiera i fitness też nie działa, a niektóre strony się zacinają lub nie wczytują i wiele, wiele więcej.

To była taka zastępcza notka wzamian za notkę o temacie mojego działu. Myślę, że wszystko za niedługo zostanie naprawione, ale jest pewien problem jeśli chcą uporać się z taką liczba błędów to fs znów nie będzie przez jakiś czas. Miejmy nadzieje, że tylko chwilkę :)

No comments:

Post a Comment