Sunday, November 13, 2011

Welcome to where time stands still.

Ekhm, trzeba zacząć uwijać się ze "Stylomierzem".
Nie chcę, żebyście dziewczyny długo czekały :) Chciałam dzisiaj ocenić dwie za jednym razem, ale mi znowu FS nie działa, a Telimena (dobrze napisałam?) nie wysłała stylizacji. Niestety, trzeba będzie poczekać, aż naprawią nasz kochany FeszynStajl, a zanim to będzie to ocenię Olcika.

Olcik_
Nasza największa konkurencja, więc ja tu oczekiwałam fajerwerków, bębnów czy coś, a tu o! Przed moimi oczyma stoi sobie taka ów stylizacja.
Nie zaskoczyłaś mnie zbytnio, wszystko pasuje, jest starannie dobrane, nie można tu dużo pisać. Od razu w oczy ukuło mnie to, że bluzka nam dziurawi marynarkę, choć może nie każdy to zauważy, bo cała uwagę przyciągają wielkie okulary. Mam tylko wrażenie, że marynarka jest "płaska", jak kartka papieru przyklejona do modelki. o.0 Jednak to zapewne tylko ja tak sądzę. Nie przeciągam, dostateczny. 
------
pff, co ma mam z tymi dostatecznymi?
Poza tym, dziewczyny, w loterii zostały jeszcze tylko dwa numerki, mianowicie jeden i szesnaście. Kliknijcie w banner po prawej stronie i napiszcie swój numerek. Im szybciej zostaną wybrane, tym szybciej będą wyniki.

No comments:

Post a Comment