Saturday, March 10, 2012

Zza kulis ! [VIDEO]

Hej. Dziś coś specjalnego ode mnie. Filmik mojej produkcji na temat naszego bloga zza kulis ! 
 (Przepraszam, za wszystkie niedoróbki, to mój pierwszy mini filmik)
A w nim:
kto ma zamiar usunąć bloga, w jakich facetach gustuje Spaghetti i wiele, wiele więcej :)

 (Aby oglądać w większym oknie kliknij w napis na wideo)



Tekst w filmiku:
Witajcie w pierwszym takim filmiku na blogach o fashionstyle ! Przyjrzymy się bliżej paru redaktorkom i ich sekretom, które odkryłam.
Dziś między innymi:
-kogo pociągają faceci w damskiej bieliźnie 
-jakie tajemnice przed Wami skrywamy
- i Gossiper, czyli wszystkim znany plotkarski blog.

Zapaloną fanką mężczyzn z gołymi klatami w damskiej bieliźnie jest myślę, że niespodziewanie Spaghetti. Tak dobrze słyszeliście. Nie wiem czemu chce to zrobić skoro jej przemyślenia kochają wszyscy. Stop dla ACTA! yyy ... co ja mówię STOP dla usunięcia !
Co przed Wami kryjemy ? Na naszych tajnych i częstych zgrupowaniach na .. Gadu-Gadu. Kryjemy wiele nieodkrytych tajemnic. Jedną z nich jest to, że planujemy założyć magazyn czy to wypali zobaczymy :)
Chyba każdy zna Gossipera bloga plotkarskiego o elicie fs'a. Jeszcze się Wam nie chwaliłam, że wygrałam tam plebiscyt :P Dzięki za głosy :)
Zastanawiacie się pewnie co Winiarski robi na naszej kartce urodzinowej dla Natki ? Rysowała go Spaghetti, więc nie obeszło się bez gołej klaty oczywiście. Natka kocha Winiarskiego, ciekawe co na to jego żona ? A tak na serio to chciałyśmy zrobić niespodziankę i sądzę, że się to udało. 

Myślę, że mój filmik Wam się podobał. Piszcie komentarze i mam nadzieję, że do usłyszenia już za niedługo ! Cześć :)

No comments:

Post a Comment