Monday, March 26, 2012

Part 2.

Wiosenne trendy 2012
Część II (i nie ostatnia)- żywe kolory.
Tej wiosny królować będą nietypowe połączenia (nie tylko kolorów). Zaszalejmy wiosną i ubierzmy się w odważne zestawy, w których z pewnością zwrócimy na siebie uwagę. 
Tematem przewodnim dzisiejszej notki będą nietypowe połączenia żywych kolorów. Zatem do dzieła!
 Róż- jak wspominałam we wcześniejszej notce- to absolutna bomba! W połączeniu z miętowym wygląda bardzo ciekawie. Żeby nie przesadzić z ta "odwagą" wybrałam białą bluzkę. Wszystko ślicznie łączy kolorowy naszyjnik, który jest tak wisienka na torcie. :)
----------------------------
bluzka, spódniczka (założona kilka razy)- Royal Guste ♥
buty, pierścionek- ▲Beetlebum
naszyjnik- Pearl
rzęsy, torebka- Oficjalny Butik FashionStyle

Jeśli jesteśmy mniej odważne, wybierzmy jeden kolor- w tym przypadku jest to miętowy. Żeby dodać koloru wybrałam krótki naszyjnik i kilka pierścionków.
-----------------------------
spódnica- Parsley ♥
buty, pierścionek-  ▲Beetlebum
bluzka- Pearl
pierścionek, ombre- Oficjalny Butik FashionStyle
 naszyjnik- Colucci

Ten zestaw należny do moich ulubionych. Mocny różowy + jasny niebieski to odważne połączenie, jednak mi się bardzo podoba. Aby wszystko nabrało smaczku do butów ubrałam skarpetki i dodałam kolorową opaskę.
 ---------------------
spodnie, ombre- Oficjalny Butik FashionStyle
buty, skarpetki- ▲Beetlebum
torba- Parsley ♥
żakiet, bransoletka + pierścionki- Royal guste ♥
bluzka-  ForGoth
opaska- Insanity
kawa- Black Banana

Żółty i czerwony to kolory, które świetnie ze sobą wyglądają. Tutaj z dodatkami ograniczyłam się do minimum-  mamy dużą torbę, tak więc nie należałoby przesadzać. 
--------------------
buty, bransoletka, pierścionek- ▲Beetlebum
spódniczka- Royal Guste ♥
bluzka- Guns and Roses
torba, rzęsy- Oficjalny Butik FashionStyle

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dziękuje za uwagę. Obiecuję, że w przyszłym tygodniu pojawi się nowa cześć "Wiosennych trendów 2012". :) Mam nadzieję, że się spodobało. Czekam na Wasze opinie. 

Bleach.




No comments:

Post a Comment